Prima provocare Scrapper in Romania

joi, aprilie 15, 2010 Posted by Adriana

Prima provocare a fost deja lansata de pe 3 aprilie, nu am apucat sa scriu mai repede. Eu am participat la concursul de designeri pentru Scrapper in Romania cu acest proiect si am fost aleasa :) Asadar am pregatit si eu ceva pentru prima provocare, care consta in a folosi cu precadere trei culori: levantica, alb, cream/ivory. Mai multe detalii pe blog, timp de participare este pana pe 1 mai, apoi urmeaza o alta provocare si tot asa :)
Asta e lucrarea mea, o pagina de scrapbooking digital, am folosit un kit de Jofia Devoe si o fotografie un pic mai veche cu fratiorul meu Emi, era tare dragalas acum 2 ani, nu?


Ce mi se pare foarte dragut e ca blogul Scrapper in Romania a fost deja remarcat de noua revista Atelierul unde a aparut un articol despre aceste provocari, iar pentru articol a fost selectata chiar pagina mea :)


0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails