Cosulet de la bunicu

joi, aprilie 01, 2010 Posted by Adriana


asta



Azi am terminat in sfarsit de amenajat rafturile mele. Am sa pun poze in curand. Deocamdata vreau sa va arat lucrul cel mai pretios de pe rafturile respective: cosuletul de la bunicu, pe care mi l-a dat acum 2 ani de Paste. Mi s-a parut asa de deosebit atunci, mai ales ca era ansamblat de el, adica el cumparase cosuletul, iarba, iepurasul, ouale (ouale nu cred ca erau cumparate, de fapt nici nu stiu de unde le avea) si le-a pus pe toate la un loc. Acum mi se pare si mai deosebit. E facut de el. Pentru mine. Se apropie Pastele. In fiecare an are sa se apropie. El nu mai e acum aici, e doar in mintea mea in fiecare zi, cosuletul are sa fie mereu. Mereu la fel de vesel, asa ca bunicu. Chiar daca doua oua sunt deja sparte, nimic nu poate fi mai pretios. Acum cateva momente priveam poza lui... si am avut iar un moment in care nu pot sa cred ca nu mai e aici, parca ieri l-as fi vazut si strans in brate...si totusi a trecut peste un an. Maine e joi, joia mare, cand el vopsea ouale, si noi il ajutam cand eram mici. E o traditie care s-a intrerupt, la fel ca multe alte lucruri de cand a plecat.

Dar cosuletul de la el e aici.

Mai multe detalii:



3 comments:

Laura spunea...

E superb! O amintire frumoasa...
Si mie mi-e dor sa fac oua de Paste. Asta e al doilea an de cand le fac singura... poate la anu' o sa ajung pe'acasa sa le fac cu bunica.

Pup

Irina spunea...

e foarte frumos, atat de vesel!dar nu trebuie sa intrerupeti traditia cu vositul oualelor, sunt sigura ca bunicul tau s-ar bucura sa va vada ducand-o mai departe

Adriana spunea...

Ma bucur ca-ti place cosutul Laura! Sa ajungi numaidecat cat mai repede sa mai faci oua cu bunica ta!

Irina, sa stii ca tot aranjamentul asta e asa de vesel cum era bunicutul meu, aproape intotdeauna binedispus, senin, luminos, si cu cate o idee de pus in practica :) Si dornic sa faca mereu cate o bucurie :)

Cand ma refeream la traditia intrerupta ma gandeam la faptul ca niciodata n-o sa mai putem face ouale cu bunicu, el fiind centrul intregii activitatii pana acum, cu meticulozitatea si rabdarea lui,nu ca nu mai facem oua deloc :) Chiar azi am facut, tot in joia mare, ca de obicei, sigur ca da :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails