Cadoul trimis de mine

luni, aprilie 12, 2010 Posted by Adriana


                                                   
Pun in sfarsit poze si cu ce am trimis eu pentru jocul de primavara. Cadoul meu a ajuns la doamna Ortansa, care face niste quilturi minunate,chiar mi-au placut in mod deosebit, mi se pare extraordinar ce frumoase sunt quilturile si ce mult de munca pare sa fie la ele. M-am uitat prin blogul ei incercand sa-mi dau seama ce cadou ar fi potrivit sa fac, nu am gasit prea multe indicii pe acolo, astfel incat am facut ce mi s-a parut mie potrivit cu tema primaverii in general :) Se pare ca i-a placut intreg cadoul, pentru ca a scris un post tare dragut despre cadoul primit, cu fotografii frumoase si detalii :) Chiar fotografia de mai sus, cu toate lucrurile la un loc am luat-o de pe blogul doamnei Ortansa, pentru ca eu nu am mai avut timp in dimineata cand am trimis cadoul sa mai fac o poza "de grup", am facut doar fotografii pe parcurs, cand mai terminam cate ceva.

Ce am pus asadar in cadou:

-o tablita pentru afisat ("corkboard"-nu prea stiu cum se traduce..), pe care am vopsit-o verde-am vrut sa predomine verdele in cadou- si pe care am decorat-o cu floricele si un fluturas. Pentru tablita am facut si niste "notite", pe marginile carora am pus imagini cu quilturile postate pe blog de doamna Ortansa :)


-o cutiuta de lemn, vopsita tot verde, mai deschis si mai inchis si decorata cu o pasare si o floare (fotografia e facuta cand inca nu atasasem sistemul de inchidere, de asta arata asa mai ciudat,cu gaurelele alea...). Aici se vad si listutele despre care scriam mai sus:
-o tavita decorata prin tehnica servetelului (abia am gasit un servetel cu model cu flori, gaseam in perioada aia numai servetele cu iepurasi sau oute de Paste, iar eu ma gandeam ca pe alb ar merge niste culori vesele de flori, pana la urma am gasit lalelele care se vad in fotografie):

-doua lumanarele cu miros de mar verde decorate prin scrapbooking:


-trei taguri (etichete) asortate care se pot atasa la cadouri,stiu ca la noi nu prea se folosesc,dar mi-a placut ideea... :


-un carnetel de primavara ale carui coperti le-am facut prin scrapbooking digital, le-am printat, lacuit si apoi le-am ansamblat impreuna cu niste foi de scris taiate dupa aceleasi dimensiuni:


Si cam asta a fost cadoul, la care am adaugat in ultima clipa si un out-iepuras cumparat(se vede in prima fotografie), pentru ca m-am gandit ca poate ajunge inainte de Paste totusi si ar fi frumos...

Mi-a facut foarte mare placere sa fac toate lucrusoarele astea, unele au iesit mai "stangaci" asa, de exemplu asta e primul carnetel pe care l-am facut vreodata, nu stiam exact cum sa procedez, dar am incercat, si ma bucur enorm de mult ca doamnei Ortansa i-a placut cadoul primit de la mine :)

10 comments:

Unknown spunea...

Uauuuuuuu, ce faine-s! Super, Super, Supeeeeeeeeeeeer.:)))))))))))

Anonim spunea...

Ce frumuseti pot sa iasa din mainile tale. E cumva jobul tau de zi cu zi?
Larisa

catalina stanescu spunea...

foarte frumoase!!

cum e cu jocul de primavara?

@irina_sweet_home spunea...

ce faine sunt!toate sunt frumoase, dar cel mai mult imi place lumanarea cu oite, e asa vesela!si tava cu decupaj imi place, abia astept sa lucrez si eu o tava!

Laura spunea...

ce frumoase sunt! E norocoasa Doamna Ortansa! Imi plac toate dar cutiuta si tavita mi-au atras atentia :). Cred ca ma repet cand iti sun ca esti foarte talentata :)

te pup,
Laura

QUILTONLINE spunea...

Adriana esti o fata deosebita cu maini de aur si
doresc sa-ti multumesc din nou pentru darul tau ce
l-am primit in ajunul Pastelui si nici nu se
putea un dar mai frumos.
Iti doresc pe viitor sa realizezi lucrusoare frumoase,
esti creativa, sensibila si talentata.
Ortansa

Adriana spunea...

Multumesc pentru toate mesajele dragute de aici :) Nu Larisa, nu e jobul meu de zi cu zi :) Quilt Online- multumesc inca o data pentru aprecieri, pentru urari si tare ma bucur ca v-a placut cadoul :)

very-scrap spunea...

Adriana,

sunt superbe toate lucrusoarele;;; su-per-be , 1000 de felicitari

nu in ultimul rand vreau sa te felicit si sa-ti multumesc pentru participarea la concursul de scrap hibrid de pe very-scrap http://veryscrap.exprimetoi.net/provocari-scrap-hibrid-f29/
tot ceea ce faci este extraordinar de frumos, pot spune ca m-a uns pe inima sa vad lucrarile tale. :)

faptul ca ai ales sa ne impartasesti un album de familie inseamana si mai mult, multumesc mult, inca o data
vicky

Anonim spunea...

Adriana,cadoul pe care l-ai pregatit pt jocul de primavara este vesel si deosebit ca si tine.Foarte frumos!Imi place foarte mult cum lucrezi,sunt cu adevarat minunate!Sa ai spor :)

Corina Petre spunea...

Adriana,felicitari pentru munca ta.Imi place foarte mult cum ai reusit sa decorezi lumanarea si imi plac si etichetele chiar daca la noi nu se prea folosesc.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails