Puisor de Paste

marți, aprilie 06, 2010 Posted by Adriana


E deja a doua zi de Paste si pana nu trece repede perioada asta , sa va arat si singura felicitare de Paste pe care am facut-o. Evident ca am facut-o doar pentru ca am vazut ideea asta undeva si n-am putut rezista sa nu am si eu un puisor care iese dintr-un ou incondeiat, nu pentru ca as fi avut cui sa dau felicitarea. Asa incat deocamdata puiutul face parte din decorul de Paste si locuieste printre prajiturile facute sambata (cu care am sa pun poze in curand...).



Pentru ou am facut un sablon pe calculator, l-am decorat digital, apoi l-am printat si ansamblat (felicitarea are doua parti, se deschide ca una normala). Am decorat fata cu cateva elemente care ies in relief (lipite cu adeziv 3D). Am lipit ochisorii si ciocutul puiutului. Apoi i-am facut niste picioruse- acordeon in care ar fi trebuit sa se sprijine, nu prea poate el sta singur, ca are florile acelea intr-o parte si il trag si pe el sa cada, dar daca se sprijina de niste oute incondeiate cat timp face poze si de prajituri in rest, e in regula :)


Paste fericit asadar, inca o data!

3 comments:

Laura spunea...

ce dragut e! imi plac floricelele si piciorusele! abia astept sa vad si pozele cu prajituri ;)

Adriana spunea...

Da, Laura, e tare dragut :) Cand am timp azi pun si pozele cu prajituri :) Mersi de comentariu :)

Aniela spunea...

Yuhuu...aud ceva de praji pe aici..sa vedem, sa vedem...ca de gustat...

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails