Colt din camera mea

miercuri, aprilie 28, 2010 Posted by Adriana


Azi incercam sa fotografiez proiectul meu pentru urmatoarea provocare Scrapper in Romania si cum stateam asa langa fereastra uitandu-ma la soarele care se ascundea intre nori in timp ce ploua si lumina era tot mai putin perfecta pentru fotografii... mi-am dat seama ce frumoase sunt florile astea mov, ce pline de viata par si  probabil ca atunci cand nu vor mai fi mi-ar place sa-mi amintesc de ele, asa, cand le vad poza intamplator printr-un folder cu fotografii... Si in plus, mai erau si animalutele mele de plus care pandeau pe dupa flori si care mi s-au parut comice...leutul il am de cand am implinit 15 ani, de la niste prietene, ursuletii (ca sunt o familie intreaga, chiar daca nu se vad) obisnuiesc sa stea sub fiecare brad de Craciun...cate amintiri intr-un singur colt mic de camera...Amintiri vechi langa amintiri noi...

1 comments:

Loredana spunea...

frumos coltul tau! sa fii fericita in el, asta e tot ce conteaza!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails