Flori de cires

duminică, mai 16, 2010 Posted by Adriana




Urmatoarele fotografii din seria celor de primavara trebuiau sa fie multe si variate, nu doar cateva portrete cu mine, dar fiindca am tot amanat sa le postez, intre timp le-am pierdut :( Asa ceva e foarte...ridicol, si mi se intampla foarte rar (spre niciodata), dar acum s-a intamplat sa cred ca am copiat fotografiile si am formatat cardul, pentru ca era plin. Asadar din ziua frumoase cand am fotografiat toti ciresii din gradina, cu toate floricelele lor care atunci abia iesisera si de unde aveam cred ca cele mai preferate fotografii, au mai ramas cele de mai jos, asta pentru ca inainte sa formatez cardul le-am pus intr-un folder special, sa le printez. Oricum, printez poze foarte rar, nu stiu ce m-a apucat acum. Imi placeau astea cu mine, si m-am gandit sa i le dau mamei. Pe langa ele au mai fost salvate si doua (numai doua!) fotografii cu flori de cires si una cu o buburuza ratacita in timp fotografiam eu florile, asta pentru ca lui Emi ii trebuiau fotografii de primavara pentru un proiect si am vrut sa i le dau si pe astea.

Normal ca ma bucur ca au scapat pozele cu mine (desi erau si ele mult mai multe), dar parca imi placeau cele cu florile asa de mult... na, de acum la anul mai infloresc ciresii, oricum am multe si cu flori de mar.

Asadar, cele 9 fotografii supravietuitoare (incluzand-o si pe cea de la inceputul postarii):

 
 

Imi place foarte mult cum a iesit fundalul la fotografiile astea doua:

Si florile de cires imi place foarte mult cum au iesit aici, pe fundalul albastru al cerului, e super dragut, ma bucur ca le mai am macar pe ele :)

4 comments:

isa spunea...

Sunt superbe pozele! Insa ultimele 3 sunt extraordinare!

Geanina Lisandru spunea...

Vin mereu cu drag fiindcă postezi fotografii pline de viață și culoare.

Pupici geaninoși peste normă!

Adriana spunea...

Ce ma bucur ca-ti plac fotografiile, Geanina :) Pupici si tie :)

Adriana spunea...

ally, si mie imi plac ultimele 3 in mod special :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails