Schimbari pe aici

sâmbătă, mai 15, 2010 Posted by Adriana

De doua zile m-am hotarat sa schimb infatisarea blogului. Da, stiu ca toti pe la o bucata se plictisesc si vor sa schimbe cate ceva, dar la mine e cam pe dos. Adica ma atasez foarte tare de ceva, cum ar fi aspectul blogului, si apoi mi se pare ca mai dragut nu se poate :) Cu toate astea, erau cateva lucruri care nu imi placeau (faptul ca stateam acolo cocotata pe banner, faptul ca aveam un singur sidebar). In rest imi placeau culorile blogului, aspectul in general, atmosfera... Asa incat, in loc sa schimb pur si simplu template-ul, sa aleg altul cu doua coloane si gata, m-am decis sa il imbunatatesc pe cel vechi (si drag). S-a dovedit a fi destul de greu, a trebuit sa invat cum sa fac doua coloane, cum sa aranjez lucrurile la locurile lor, sa fac sa se potriveasca totul... si pe parcurs nici nu prea-mi placea, ca , na, incepea sa nu mai semene cu blogul vechi... Dar acum parca mi se pare ca e destul de bine cum a ajuns sa fie. Am pastrat culorile, in mare, erau mov cu verde, acum e mov cu maro (si verde pe ici colo), mi-am facut o sigla noua, mai simpla, un banner nou, etc.

Dar cel mai tare imi place ca tot ce e pe aici e facut de mine. Inclusiv desenele astea comice de peste tot (doodles, in engleza). Am vrut sa fie ceva primavaratic, si proaspat si dragalas, si m-am gandit ca de ce sa nu desenez eu singura elementele care-mi trebuie. La urma urmei, oricum mazgalesc mai mereu cate ceva, cand stau la calculator mai ales, tot am foi albe langa mine si pana sa-mi dau seama le vad pline de tot felul de carlioabe si desenase :)



Asa incat am folosit desenele (chiar daca sunt destul de pline de imperfectiuni) sa fac imagini pentru blog, si mi-am folosit chiar si propriul scris pe ici pe colo (partea cu "in fiecare zi" din logo e scrisa de mine). Chiar imi place cum a iesit :) Mi-e un pic, un pic dor de vechiul blog, dar asta e mult mai deosebit, mai personal :) Mai am unele imbunatatiri de facut, dar pe parcurs. Bine ca arata totul normal, sper ca arata asa si la restul lumii adica :)

PS: O zi am rezistat pana mi-am pus inapoi bannerul cel vechi, parea pustiu fara el :) Am adaugat sigla nou in schimb :)

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails