Copacel decorativ de toamna

miercuri, noiembrie 10, 2010 Posted by Adriana

Nu stiu cum e pe la voi vremea, dar banuiesc ca e asa frumoasa ca la mine cam peste tot. In seara asta de exemplu in Suceava au fost 18 grade (mai multe ca asta vara uneori), iar azi m-am topit de caldura prin oras (eu n-am nici o idee cum sa aproximez cam cat de cald e afara si m-am imbracat ca de iarna...).

Oricum, pentru zona asta a tarii cel putin, vremea e destul de ciudata. Imi amintesc ca in perioada asta, la inceput de noiembrie ningea cam in fiecare an pe aici. Oare ce se inatampla? Oricum, e tare bine si frumos asa, ce pot sa zic, mie imi place caldura :)

colaj_emi_margini


Si pentru ca am observat asadar ca toamna n-a plecat chiar deloc, acum cateva zile m-am gandit sa fac si o decoratiune ceva de toamna, ca si asa n-am fost apucat anul asta. Am iesit deci cu Emi in gradina, el s-a jucat un pic prin frunze, cate mai ramasesera, am cules crengute (alea din tufele de zmeura sunt perfecte pentru stilul asta de "copacei"), bobite rosii dintr-un copac (habar n-am ce cautau acolo...) si frunze cat mai frumusele. Si pentru ca oricum nu facusem nici un proiect pentru provocarea a 7-a de pe Scrapper in Romania (acum provocarea asta s-a incheiat, dar puteti participa la urmatoarea), mi-am zis sa respect si regulile provocarii in realizarea copacelului (trebuia folosita culoarea rosie, buline si un nasturel).

copac_mare_sh


Ca baza pentru copacel am folosit un suport foarte mare de rola de hartie (tot am din astea prin casa si vreau sa le gasesc o intrebuintare- e frumos sa reciclam), pe care l-am invelit pe jumatate in sfoara, apoi am legat un sir de frunze pe la miglocul lui si am lipit in centru un nasturel galben. Nu stiu cat o sa reziste frunzele naturale (poate trebuie inlocuite cu unele din fetru sau hartie), dar deocamdata arata bine. In suport am aranjat crengutele de zmeura si cele cu bobite rosii, iar din loc in loc am lipit frunze scoase la imprimanta si decupate.

frunza_sh


Pe o crenguta mai inalta am postat si un cuplu de bufnite, pentru ca ador bufnitele (astea desenate, nu cele reale totusi), si mi se par potrivite de toamna. Unele din frunze si aripile unei bufnite au si buline, ca sa fie conform provocarii. Si cam asta a fost tot. Destul de rapid si simplu.

bufnite_sh


copacel_toamna_detalii_550_sh


Imi place foarte mult cum a iesit. Am facut o fotografie aranjamentului langa cosuletul meu cu lemne pentru foc si mi se pare ca are un aer asa de rustic si de tomnatic, evident :) Momentan copacelul meu intampina musafirii acasa la ai mei, in hol, i-am gasit acolo un loc tare potrivit.

toamna_2_sh

9 comments:

Irina spunea...

ce dragut eee! si bufnitele ii dau un aer asa de simpatic!

Loredana spunea...

sa stii ca si bufnitele reale sunt dragute, numai ca nu stiu daca ar sta asa cuminti pe crenguta ta... glumesc.
foarte frumos vasul. esti ingenioasa.

KaBea spunea...

Foarte frumos a iesit aranjamentul.Unde-l pui sa vin la noapte....Pupam cu drag.

Adina Cristescu spunea...

ai un premiu pe blogul meu! ti/am vazut lucrarile de toamana sunt extraordinare!

Adina Cristescu spunea...

a! si am lansat si o provocare pentru cele care scrapuiesc, tot pe blog. mi/ar face placere sa aplici pentru ca faci pagini foarte frumoase!

Unknown spunea...

Fain aranjament!

Unknown spunea...

Superb! Felicitari! Asa imi place de tine!
Asteptam o postare vesela, in ton cu toamna!

Roxana şi Eliza spunea...

Iti urmaresc mereu blogul. E minunat tot ce realizezi.
Te imbratisam cu drag!

Adriana spunea...

Ma bucur ca va place :) Bea, e chiar la intrarea in casa postat :)
Adina, am sa trec pe la tine :)

Roxana, si eu va urmaresc blogul de ceva vreme, cred ca ai observat, imi plac TARE mult fotografiile pe care le faceti :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails