My summer wedding - partea 1

sâmbătă, septembrie 11, 2010 Posted by Adriana




Pe 17 august asadar a fost casatoria noastra civila (din anumite motive nu poate fi decat civila), asa incat nu am fotografii cu mine mireasa in adevaratul sens al cuvantului.... Pe 17 august a plouat, asa incat drept in ora rezervata fotografiilor a trebuit sa refacem toata aranjarea meselor in gradina (pentru ca planificasem un gratar ceva mai festiv in gradina la mine), sa demontam umbrela, difuzoarele, aranjamentele si sa facem in asa fel incat totul sa incapa sub un cort mare, cam albastru de felul lui si cam rupt din decor (pentru ca alesesem o schema de culori vesela, de vara, pe care o cam voiam respectata), dar foarte folositor pentru ca a plouat torential de doua ori in ziua aceea si nimic nu a fost intrerupt sau deranjat, ceea ce a fost foarte bine.

Cateva fotografii de la primarie, nu multe pentru ca eram cam prea seriosi si nu imi place cum au iesit toate :)

IMG_3931_2

IMG_3953_2


IMG_3974_2


Iulia -sora mea- si mama:
IMG_3930_2


IMG_3986_2


IMG_4007_2

IMG_4010_2


IMG_4065_2


Dupa ce am venit de la primarie, unde a plouat vreo 20 min, a iesit soarele, am lasat pe toata lumea sa se bucure de el in gradina si am fugit repede sa facem cateva fotografii doar noi. Cam astea ar fi preferatele mele:

IMG_4101_2


IMG_4106_2


IMG_4134_2


IMG_4137_2


IMG_4142_2


IMG_4179-1_22



IMG_4191-1_22



IMG_4215-1_22



IMG_4241_2


IMG_4211-1_22


IMG_4244-1_22


IMG_4254-1_22


IMG_4259_2

Toti ai mei, un pic prea asortati :)

IMG_4383_2


Am de gand sa revin si cu cateva fotografii de la micuta petrecere din gradina, apoi cu mai multe detalii despre decor si organizare :)

15 comments:

Cristina spunea...

Sunteti foarte frumosi! Casa de piatra, bucurii multe, sanatate si toate cele bune!

Irina spunea...

casa de piatra!sunteti o pereche foarte frumoasa!

Anonim spunea...

CASA DE PIATRA!AI FOAT FOARTE DRAGUTZA :) VA STA BINE IMPREUNA :)

adriana spunea...

Felicitari! Sa fiti fericiti multi ani impreuna!

Cristina - L`atelier Jolie spunea...

Ce frumosi sunteti! Aveti o privire tare senina ...
Superb!
Felicitari si multi multi ani fericiti impreuna inconjurati de copilasi.

Catrinel spunea...

Felicitari!Sunteti foarte frumosi!sa va dea dumnezeu multa fericire,liniste,sanatate si o viata lunga si frumosa impreuna!

very-scrap spunea...

Felicitari inca o data.... casa de piatra si tot ce va doriti ...

fotografiile sunt foarte foarte frumoase, iar cele pe care le-ati facut in 2 sunt incredibil de reusite.. multi ani impreuna va doresc si eu .. le asteptam s ipe cele din grecia :) hi hi

MihaelaB spunea...

Casa de Piatra, Adriana!!! Sa aveti o viata lunga si plina de fericire impreuna! Iubire, pace, intelegere!
Sunteti tare frumosi amandoi! Si fotografiile superbe! Imi plac toate, mai ales cele de pe pod, cu reflexie in apa. :)

2NA spunea...

Casa de piatra si sa fiti fericiti toata viata impreuna!

catalina stanescu spunea...

sunteti o familie tanara si frumoasa, ma bucur pentru voi, tot ce va doriti!

Loredana spunea...

felicitari! ai fost o mireasa super-draguta!

Alexandra spunea...

Felicitari din nou Adriana! Fotografiile sunt splendide, tu esti foarte frumoasa, la fel si sora ta, sotul si toti ai tai.

Anonim spunea...

Casa de piatra! Si multa fericire!
Asa frumosi sinteti, la fel si sora si mama ta!
Elena

QUILTONLINE spunea...

Adriana mi-ai facut o mare bucurie cu vestea minunata a casatoriei tale ;din inima iti doresc FERICIRE , SA IUBESTI SI SA FII IUBITA.
sunteti o pereche tare frumoasa ,iar fotografiile sunt superbe.
FERICIRE draga mea.

Adriana spunea...

Multumesc pentru toate mesajele minunate!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails