Am revenit

duminică, septembrie 05, 2010 Posted by Adriana

Azi am revenit, in tara, la viata normala si pe blog. In ultima luna am petrecut destul de mult timp cu familia mea, m-am casatorit si am fost in Grecia, in Lefkada mai exact. De cateva minute m-am intors, si acum cateva ore, pe drum fiind inca, mi-am verificat e-mailurile si mesajele si cand am vazut ca mai e lume care se intereseaza de mine, am zis ca nu strica sa scriu cateva cuvinte, mai ales ca "am plecat" asa, fara sa spun nimic, dar ce agitatie a fost in viata mea si in capul meu in ultimul timp... Sunt bine, destul de sanatoasa, si da, am avut o vara tare frumoasa. Multumesc ca v-ati gandit la mine :) Am de gand sa scriu ceva postari in perioada urmatoare pentru ca am multe fotografii de aratat mai ales :) Am sa iau si premiul, dupa ce apuc sa dorm putin :) Stiu ca am stat foarte departe de blog, de internet in general, chiar mi-au lipsit atat de multe bloguri, sunt curioasa sa vad ce mai face toata lumea, sunt convinsa ca de acum am sa revin la un "program" normal, pentru ca vara s-a terminat... Cand am ajuns acasa si am vazut ca sunt 10 grade m-am cam intristat, dar asta e... Vara s-a terminat, dar tocmai incepe o toamna frumoasa :)

12 comments:

Andreea spunea...

Adriana,
Vrem poze cu tine mireasaaaaa :) Felicitari si casa de piatra!

Gingasia spunea...

Sa fie intr-un ceas bun si binecuvantat!:)

corina spunea...

Adriana sa ai o casnicie fericita!Subiectul pe care eu l-am propus sa il aduc pe blogul meu este tocmai un indrumar duhovnicesc al Pr.Arsenie Boca in care ne invata cum putem sa ridicam "CASATORIA LA INALTIMEA DE TAINA"asa ca din cand in cand te invit sa poposesti atunci cand poti si peste aceste povete.Inca o data sa ai o casnicie dupa inima lui Dumnezeu.

Paula spunea...

Ma bucur ca te-ai intors, mi-a fost dor de tine!

Casatorie necompromisa, sa fiti sanatosi si sa va iubiti!

Ina Todoran spunea...

WOW! Casa de piatra s multe binecuvantari! Si da, vrem poze! Bine ai revenit!

Alexandra spunea...

Adriana, iti doresc din inima ca viata ta sa fie frumoasa si linistita alaturi de sotul tau, si de cativa copilasi in viitor! :-)

very-scrap spunea...

.la multi ani cu sanatate si casa de piatra. de cand asteptam sa aud... ioi... ma bucur mult pentru tine
bine-ai revenit
dor dor dor

vicky

Loredana spunea...

Ma bucur ca esti bine si ca ai avut o vara frumoasa!
Felicitari pentru casatorie!
cASA DE PIATRA sa iti dea Dumnezeu si o casnicie binecuvantata!

Anonim spunea...

Bine ai revenit Adriana!Casa de piatra si sa ai parte numai de momente frumoase alaturi de alesul inimii tale!!

catalina stanescu spunea...

o casnicie frumoasa, plina de impliniri si de dragoste!

pup!

very-scrap spunea...

buna adriana,
imi imaginez ca esti in continuare ocupata... dar poate ne dai si noua o pozica ...mica.. mica .. cu mireasa .. curiozitatea asta ;)

o imbratisare calda virtuala

Adriana spunea...

Multumesc tare, tare mult pentru mesaje :) Deosebite toate, si foarte apreciate!

Vicky, imi fac timp chiar acum pentru cateva poze :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails