Recapitulare Martie

vineri, aprilie 16, 2010 Posted by Adriana




Iarasi am intarziat cu recapitularea, asta este. Probabil la sfarsitul anului recapitularile mele or sa aiba acelasi intro: "am intarziat si luna asta...". Nu conteaza, facute sa fie :)

Asadar:

1. Ce filme, emisiuni la televizor, seriale am vazut luna asta?

Putine...dar nu-i problema, nu ma uit la televizor si gata, ce poate fi asa rau in asta...
 
2. Ce lucruri distractive am facut cu familia si/sau prietenii?

Eu cred ca intrebarile astea nu mi se potrivesc mie si gata. Poate nu o fi ceva distractiv, dar ceva frumos e ca am senzatia ca luna asta am mers mai des pe acasa si am stat mai mult pe acolo, a fost 8 Martie... Am fost la ghiocei de doua ori.

3. Ce cadouri am facut si/sau primit?

Am dat cadouri facute de mine de 1 si 8 Martie... am primit un mouse care nu mi se potriveste si pe care il foloseste tot Liviu...

4. Ce cumparaturi speciale sau neobisnuite am facut?

Am facut cateva comenzi pentru produse in stil scrapbooking, pentru proiectele mele.

5. Ce imbolnaviri sau probleme de sanatate am avut?

In privinta asta e un pic, un pic mai bine decat lunile trecute, am luat mai putine antibiotice (cred ca numai o data), am fost la doctor si m-a speriat intr-o privinta, apoi am fost la alt doctor si am vazut ca problema se rezolvase intre timp... pana la urma a fost o luna destul de buna.

6. Care sunt realizarile mele luna asta?

Hm, inca nu am terminat siteul la care lucrez, dar am mai inaintat. In schimb, asta a fost luna in care am facut cel mai multe "lucruri", de toate felurile, decoratiuni, felicitari, albume, chiar si o jucarioara din fetru (am sa pun si poze), si pe langa toate astea am facut si lucrurile pe care le-am pus in cadoul pentru jocul de primavara. Am facut cate ceva creativ toata luna :) Chiar sunt multumita in privinta asta...
Am participat la organizarea unui concurs de scrapbooking pe ActivitatiCopii.
Am facut cateva fotografii de primavara, la ghiocei. In rest, am inceput sa-mi imbunatatesc fotografiile facute in casa.
 
7. Care sunt dezamagirile mele luna asta?

Nu foarte multe...Imi pare cumva rau ca e cateodata asa cald si frumos afara si eu nu prea pot sta mult...dar o sa treaca sigur :)
 
8. Ce feluri noi de mancare am incercat/descoperit si ne-au placut luna asta?

Ups, nu mai tin minte... oare n-o fi fost nici una?...Editez daca imi amintesc. Tocmai de asta am si inclus intrebarea asta, ca sa citesc in urma si sa imi mai amintesc una alta, poate sa repet ceva care a fost bun, se pare ca fara succes, ca uit de la o luna la alta...
 
9. Altceva important de tinut minte?

Luna asta am facut niste planuri de viitor tare dragute :)
 
Credit pentru rama folosita la colajul de inceput: Lindsay Jane Design

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails