Decoratiuni de Paste

joi, aprilie 01, 2010 Posted by Adriana




Asa au iesit rafturile mele din sufragerie, care pana una alta au ramas singure, cu tot cu oua si floricele, ca eu am venit acasa la ai mei pentru a petrece Pastele cu ei, ca de obicei (trei rime, a se observa :) ).

Imagini de ansamblu:




Ce se afla pe rafturi... pai :

-cosul mare cu flori e de la bunicu, primit intr-un an de 8 martie, am mai scris despre el aici.

-tabloul e o pagina de scrapbooking digital facuta recent, despre care am scris aici si pe care am inramat-o


-cosuletul micut si care abia se vede l-am facut anul trecut si am scris despre el aici

-iarba si outele, facute amandoua din carton simplu si ornate cu tot felul de chestii

-cosuletul cu oua tot de la bunicutu despre care am scris recent aici



-cele trei floricele (despre care am scris aici, pe Scrapbook Emporio - e ultima data cand mai scriu "despre care am scris aici"-promit :) ).



Pana la urma le-am adaugat si niste frunze, ca prea pareau golase si le-am "plantat" in cele mai mici ghivece de flori posibile (pe care le foloseam inainte, eu ca sa pun apa cand pictez, Liviu ca sa-ti tina surubelele - dar le recuperam noi la toamna, ca pana la toamna nu cred ca mai schimb decorul, florile merg tot anul, nu? :) )

-restul lucrurilor de pe rafturi, putine cate au ramas, lumanari, etc, sunt cumparate

Cum am mai scris, chiar am de gand sa las decorul asta mult si bine (poate fara oute...ramane de vazut), ca abia l-am terminat si e foarte colorat si vesel :)



Azi am trimis in sfarsit si cadoul pentru perechea mea in jocul de primavara, stiu ca am intarziat o zi peste termenul limita de 31 martie (din motive ce nu tin de mine, ci de Liviu, sau in fine, si de mine , ca eu am lasat totul pe ultima clipa...), dar l-am trimis prin curier rapid ca sa ma revansez si cred ca ajunge maine, abia astept sa vad daca are sa-i placa persoanei careia i l-am trimis. Dupa ce stiu ca a ajuns, am sa pun si poze, evident :)

4 comments:

@irina_sweet_home spunea...

chiar ca e foarte vesel raftul, ce mult imi place!

si eu am intarzaiat cu cadoul, tot ieri l-am pus

Anonim spunea...

Este absolut incantator cum ai realizat raftul!Atatea culori,atata indemanare si creativitate,este un coltisor vesel :)Iti doresc sa ai parte de un Paste fericit alaturi de cei dragi!

adriana spunea...

ce colt frumos ai facut!!! felicitari

Gingasia spunea...

Superb, sarbatori luminate!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails