Culori de primavara

duminică, martie 21, 2010 Posted by Adriana

Aveam asa de multe planuri primavaratice zilele trecute! M-am apucat sa iau toate decoratiunile (printre care si niste oameni de zapada si mos craciuni, ups...) de pe cele doua rafturi din sufragerie care au ca rol sa reflecte trecerea anotimpurilor/sarbatorilor, si ma pregateam sa pun decoratiuni de primavara/Paste peste tot. Aveam deja cosuletul meu cu oua de la bunicu, cosul cu flori primavaratice tot de la el, cosuletul facut de mine din hartie, mai niste lumanari verzi, mai lipsea sa fac niste floricele din hartie si niste iarba care sa "lege" toate decoratiunile unele de altele. Soare era, imi si imaginam ce poze dragute am sa fac la noile mele rafturi, dar... ca de obicei, mereu apare ceva neprevazut , a trebuit sa las totul balta si sa vin acasa la ai mei (ca aproape in fiecare weekend de altfel) si sa-mi parasesc rafturile semi-decorate cu speranta ca macar pana de Paste tot le termin eu si apoi ele pot sa ramana asa pana... prin iulie, eu stiu? Nici nu prea vad motive de redecorare la orizont...

Asadar, fiind aici unde nu am nici lipici, nici panglicute, nici imprimanta foto, mi-au cazut ochii pe un kit de scrapbooking digital cu tema primavara/Paste in niste culori asa de pastelate si vesele incat l-am cumparat imediat si am si facut o pagina cu el, desi mai am planuri sa mai fac cam 20 :) Sunt foarte multe elemente dragute in kit, iepurasi, puisori, ratuste, multe floricele, e bun si de primavara, nu doar de Paste, asa incat eu am facut o pagina cu o poza cu mine si ratusca mea, care in aprilie implineste doi ani de cand e la noi :) Poza a fost facuta prima data cand a bagat aripioara in apa, ca ea crescute in Carrefour si nu mai vazuse apa pana atunci, a trebuit neaparat sa o ducem sa vada frumusetile naturii, ce vremuri...

Asta e deci pagina mea, in niste culori perfecte pentru o zi luminoasa de primavara (chiar daca acum e noapte deja):





credite: NewLifeDreams Designs -Spring Bunnies and Easter Stories

Asta este fotografia pe care am folosit-o:


Abia astept sa mai fac si alte pagini cu kitul asta, si poate chiar ceva proiecte hibride (mai ales ca pe forumul Very Scrap e in curs de desfasurare un concurs de scrapbooking hibrid cu tema Pastelui, am atatea idei...)

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails