Quilt giveaway

sâmbătă, martie 06, 2010 Posted by Adriana


Se pare ca Csilla implineste un an de blog si a organizat un giveaway pentru acest quilt dragut de primavara. Am descoperit quilturile acum putina vreme si chiar m-ar interesa sa vad unul mai de aproape :) Mai ales unul atat de dragalas :) Mai multe detalii pe blogul Csillei.

Azi am facut si o felicitare de 8 martie pentru bunica si un fel de cadouas pentru mama, m-am apucat sa folosesc tot felul de tehnici noi pentru a le face (am pictat cu vopsea acrilica, am folosit tehnica servetelului, etc). Maine pe lumina am sa fac si poze si am sa le pun si aici. Deocamdata trebuie sa fac niste felicitari de 8 martie si pentru 8 fetite, din partea lui Emi, fratiorul meu :) Asa incat ma apuc de ele chiar acum, am cumparat si un kit special pentru asta:

1 comments:

Adelina spunea...

Spor la treabă! :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails