1000 de vizitatori

sâmbătă, martie 20, 2010 Posted by Adriana


Acum cateva minute a fost al 1000-lea vizitator pe blogul meu. Stiu ca nu e foarte mult, dar nu asta conteaza, ci faptul ca cineva chiar trece pe aici :) Si oricum aveam nevoie de un motiv sa ofer un premiu catorva persoane care imi sunt tare dragi, care ma viziteaza din cand in cand, sau care mi-au fost alaturi , sau care m-au inspirat intr-un fel sau altul. Am o lista de astfel de persoane si ma gandeam sa le transmit fiecaruia cate o floare speciala (si virtuala), sub forma de premiu, pe care il pot transmite si ele mai departe daca doresc, oricui cred ca merita o floricica virtuala :) Fara alte reguli sau responsabilitati, ci doar alaturi de un gand frumos :) Acestea sunt persoanele mele speciale care merita o floricica azi cand am ajuns la 1000 de vizitatori:

- Irina
- Laura
- Loredana
- Doina
- Mariana
- Adelina
- Germina
- Anja
- Alexandra

Si premiul ar mai merge in doua locuri deosebite care nu sunt bloguri: la ActivitariCopii.ro (mai exact la Aniela) si la forumul VeryScrap (la Vicky, la Vek si la toti cei de acolo).

Cam astea sunt persoanele, blogurile, siteurile si forumurile care mi s-au lipit total de suflet in timpul scurt in care m-am ocupat si eu cu scrisul pe blogul asta (cu exceptia Alexandrei, pe care o cunosc de mult si pe care ma bucur ca am regasit-o prin blogosfera :) ).

Asadar, daca vrea sa preia cineva premiul si sa il daruiasca cuiva drag, m-as bucura foarte mult, daca nu, e perfect in regula, nu e ceva cu reguli si chestii de astea :)

9 comments:

Mariana spunea...

Adriana,multumesc tare mult!
Lucruri minunate la tine!
Papagali frumosi si buni insotitori cind esti ocupata!
Faci lucruri minunate,cita rabdare...
Te pup!

Adelina spunea...

Preluat! Pup! :)

Alexandra spunea...

Multumesc, Adriana pentru floare! Esti o tanara foarte talentata si ma bucur sa-ti urmaresc creatiile.

Unknown spunea...

Vai, multam fain de floricica, felicitari pentru cel al 1000-lea vizitator, o data se intampla asta, asteptam aniversarea a 10000 :))). In ultima vreme chiar am trecut mai des pe aici, ma inspiri pentru cadoul ce trebuie sa-l trimit de spring day.

Adriana spunea...

Ma bucur ca v-a placut la toti floricica mea (pe care cred ca e clar ca am decupat-o de pe felicitarea facuta de mine pentru 8 Martie)! Laura, chiar asa, te inspir eu pe tine? Pai atunci ma bucur mult, inseamna ca ar trebui sa ma organizez mai bine si sa postez si ce-am mai facut in ultima vreme :)

Aniela spunea...

Draga Adriana, multumesc din suflet ca te-ai gandit la AC si la mine cand ai daruit premiul.
Este primul premiu primit e noi!!!
Am sa ii gasesc un loc pe undeva pe site/forum...
Te imbratisez cu drag,:-)
Aniela

Adriana spunea...

Super, Aniela, ma bucur ca te bucura! Eu am zis sa premiez cu ocazia asta pe cine mi-e drag, nu doar blogurile, pentru ca si voi meritati pe deplin o floricica de asta virtuala :)

very-scrap spunea...

Draga Adriana,
multe felicitari pentru cei 1000 de vizitatori iti doresc cel putin 1 milion :) pe viitor

un buchet mare de flori pentru ca te-ai gandit la very-scrap... un loc unde te simtim mereu aproape, un loc unde contributia ta de moderator este indispensabila. cu permisiunea ta... sper, multiplic acest premiu pentru fiecare din very-scraperele existente acolo, niste fete minunate, creative, pline de idei extraordinare

multumesc mult
o primavara frumoasa-ti doresc , precum floricica ta !
vicky

Adriana spunea...

Vicky, ce dragut! Multumesc pentru mesaj :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails