La ghiocei

duminică, martie 28, 2010 Posted by Adriana


Vineri am ajuns cu Liviu la ghiocei neavand ce face cateva ore pana trebuia sa intru la doctor ( parte de care nu vreau sa-mi amintesc...), apoi am mai fost o data ieri, cu mama si Emi. Vant si vreme in schimbare, totusi mai bine decat azi, cand ploua... Am facut si cateva poze, destul de putine, ca eu inca stau mai mult in masina decat pe afara, dar e bun si asa, tot e o schimbare. E frumos primavara, si la inceput cand inca totul e maro si gri si lipsit de culoare, dar cu un aer plin de promisiuni, si mai apoi cand inmuguresc si infloresc copacii, inverzeste iarba si brusc e totul plin de culoare, ca si cum n-ar fi fost niciodata gri si prafuit...







10 comments:

Adelina spunea...

Ce bine seamănă fratele tău cu tine! :)

Adriana spunea...

Da :) Abia l-am fotografiat, pentru ca oricat e el de fotogenic si dornic sa fie pozat, acum e tuns un pic cam auirea si se cam fereste... Dar trece timpul repede si-i creste si lui parul, si nu cred ca se mai tunde vreodata "baieteste" :)

furnicuta boscodina spunea...

salut :)
primiti cu provocarea?:) provocarea la fericire, noul premiu ce circula in blogosfera. daca vrei sa intri in joc , provocarea te asteapta pe blogul meu,isi face siesta! o zi superba !:)

Ina Todoran spunea...

f faine pozele, felicitari!

Adriana spunea...

Mersi Ina, inseamna mult un asa comentariu din partea ta :)

Alexandra spunea...

Ce frumoase poze, si ce mare a crescut Emi! Totusi nu stiu ce e cu tine, de ce te simti rau? ... :-( Sper sa fii bine cat mai curand.
Va doresc un Paste fericit si plin de soare!

very-scrap spunea...

oau , ce poze superbe... va invidiez... vreau si eu la ghiocei :)

pup

Irina spunea...

hi, am fost si eu la Sucevita la ghiocei acum 1000 de ani...ce dooor mi-e...

Adriana spunea...

Vai, Irina, chiar 1000 de ani sa fi trecut? :) Da, e un loc frumos acolo, doar ca din ce in ce mai .. ingradit...

Adriana spunea...

Alexandra, asa e , Emi e FOARTE mare :) Eu am avut o operatie de curand si mi-e mie chiar bine tare, dar nu e nimic foarte grav (sper :) ). Paste fericit si tie!

Vicky, pai te astept daca vrei sa vii si tu :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails