Work in progress

joi, martie 25, 2010 Posted by Adriana


De cateva zile lucrez la cadoul pentru jocul de primavara si sper sa reusesc sa-l termin la timp (ba n-am una, ba n-am alta, ba nu stiu ce...). In paralel, cu bucati de hartie si tot felul de materiale ce raman de acolo sau care ma inspira lucrez si la decoratiunile de Paste despre care scriam zilele trecute. Sunt aproape gata, am facut floricele, am decorat oua (cele din imagine), mai trebuie sa le asez pe raft si sa mai aranjez mici detalii, in curand o sa pun poze cu tot ce am facut (si cu lucrusoarele din cadou, dupa ce le primeste persoana care trebuie sa le primeasca). Deocamdata... work in progres.

2 comments:

Unknown spunea...

Ufffff, si eu tot cu cadoul de concurs ma indeletnicesc, merge tare incet.

Unknown spunea...

Ha, am uitat, un premiu rooooooz si o leapsa misto te asteapta la mine pe blog.:)))))))))

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails