Cadoul meu de primavara

sâmbătă, martie 27, 2010 Posted by Adriana

Am mai scris pe blog ca am primit cadoul meu la Spring Game de vinerea trecuta. Ce repede a trecut timpul! N-am putut sa fac poze mai repede pentru ca eu cadoul l-am primit acasa la parintii mei (unde merg in fiecare week-end) si apoi am plecat in graba, si am uitat bijuteriile acolo, deci n-am avut la ce face poze... Acum am venit iar aici si pot in sfarsit sa va arat ce bijuterii dragute am primit de la Ramona: un colier, doua bratari, doua perechi de cercei, un breloc (deja pus la chei), un inel (care din pacate nu e in poze pentru ca el deja s-a separat de restul grupului de bijuterii si e in alta parte, si daca ar fi sa astept pana le reunesc pe toate...), un magnet cu o imagine din Brasov si un biletel roz si dragut cu urari de primavara. Multumesc tare mult, Ramona! Preferata mea e bratara cu margele verde crud, tare imi place!

Fotografiile le-am facut mai inainte si imi pare rau ca n-am mai avut lumina naturala, sa iasa culorile mai aproape de realitate si mai putine umbre, dar chiar n-am mai putut astepta pana maine cand rasare soarele, trebuia sa scriu cat mai repede despre cadou, ca deja am intarziat...



Si cateva detalii:


Foarte frumos cadoul meu, nu-i asa? :)

4 comments:

@irina_sweet_home spunea...

ce frumoase sunt!eu nu obisnuiesc sa port bijuterii, dar cand le vad asa frumoase parca mi-as schimba parerea :)

Adriana spunea...

Irina, sincer nici eu nu obisnuiesc sa port bijuterii, mai exact sa cumpar, dar astea mi se par asa de dragute, si ma inveselesc... interesant cum niste margelute asa de mici pot sa dea buna dispozitie :)

Anonim spunea...

Draga Adriana,azi mi-ai facut ziua si mai frumoasa cu mesajul tau!De cand am aflat ca tu esti perechea mea din joc,ti-am urmarit blogul cu mare interes si placere.Esti o persoana deosebita!Ma bucur foarte mult ca iti plac bijuteriile creeate de mine.Am incercat sa le fac cat mai vesele si viu colorate,observand din fotografiile tale ca iti plac culorile vii.Eu le creez pur si simplu din placere si ma bucur enorm cand vad ca sunt apreciate de persoanele pt care le ofer.Mi-ar face mare placere sa pastram legatura,iar acuma am sa bag si eu blogul tau la blogurile preferate.Iti doresc numai bine,multa inspiratie si cat mai multe realizari!

Adriana spunea...

Sigur Ramona, pastram legatura, si mie mi-ar face placere :) Am de gand sa modific niste chestii la lista mea de bloguri in curand si am sa te includ si pe tine, sa "ne vizitam" mai des :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails