Azi a fost primavara

duminică, martie 21, 2010 Posted by Adriana



Da, azi a fost o zi frumoasa pentru mine. E prima data dupa cateva luni cand am stat mai mult de doua minute "afara", la aer, fara sa alerg de la masina la usa blocului si invers... M-am ferit cat am putut de mult de "frigul" (orice curentut de aer cat de mic) care imi facea mereu rau, parca n-as putea s-o iau complet de la capat cu starile de rau, dar azi...chiar a fost cald. In timp ce lumea in jurul meu era in tricou si fustite, eu aratam tot ca un cosmonaut blindat, dar tot e un inceput, mai ales ca ma simt destul de bine inca. Asa de mult as vrea sa fiu iar rezistenta, sa nu ma mai gandesc mereu la straturile de haine cu care trebuie da ma imbrac, dar deocamdata serios ca e bun si asa, sunt foarte multumita si bine dispusa :) Cred ca suna asa de ridicol, sau de banal ce scriu eu, despre "statul meu afara", dar a fost singura solutie pe care am gasit-o asta iarta ca sa tin sub control durerile mele inexplicabile, sa stau doar la caldura. Stiam ca are sa fie candva primavara si raze de soare care sa te imbie sa iesi afara si speram ca are sa fie bine. As putea spune cred ca a fost,deocamdata e un inceput bun.

In plus, mi-am cumparat azi niste haine noi, de primavara, colorate, pentru ca observasem ca hainele mele sunt aproape exclusiv in nuante de negru si gri (urmare evidenta a evenimentelor si starii mele de anul trecut), dar timpul nu sta in loc, acum e alt an, an care parca abia acum incepe pentru mine, o data cu primavara. Frumos tare mai e pe soare si caldura, si inconjurata de lucruri colorate!

Duminica viitoare o sa mergem sigur la ghiocei (un camp anume dintr-un loc pe care il stim care primavara se face alb de ghiocei, mergem acolo in fiecare primavara de cativa ani). E un loc perfect pentru facut poze :) Sper ca pana atunci sa am mai mult curaj sa stau afara si sa pot sa ma bucur si eu in sfarsit de aerul curat...

Asta am facut eu azi, si am mai cumparat si niste decoratiuni de Paste de pe ici pe colo, poate imi termin si eu de amenajat rafturile si de facut cadoul pentru jocul de primavara. Apropo, eu am primit cadoul meu, nu va pot povesti cat de minunat e, am sa fac un postare separata doar pentru el, maine cred, cand o sa pot sa fac si poze, pentru ca azi n-am stat pe acasa, v-am mai spus :) Am primit oricum lucrusoare vesele si colorate si lucrate foarte frumos, ceea ce eu apreciez asa de mult... mai multe detalii maine, oricum, am ramas impresionata, exact ce aveam nevoie :) Multumesc mult, mult Mona! :)

Si tocmai am vazut ca am primit un premiu deosebit de la Mariana, multumesc tare mult, imi plac premiile interesante :)



Credite: kitul digital folosit pentru realizarea imaginii"azi a fost primavara" e Spring Bunnies and Easter Stories de NewLifeDreams Designs

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails