Recapitulare Februarie

luni, martie 08, 2010 Posted by Adriana


Da, stiu ca e ingrozitor de tarziu (deja 8 zile in luna noua) pentru recapitularea asta, dar m-am gandit s-o postez totusi, pentru ca vreau sa am cate o postare de asta pentru fiecare luna la sfarsitul anului. Si oricum, luna februarie a fost tare scurta, de asta m-am incurcat :D


Deci, intrebarile:


1. Ce filme, emisiuni la televizor, seriale am vazut luna asta?

Filme iarasi putine (unde or fi vremurile in care vedeam cateva filme pe zi sau cateva sezoane dintr-un serial pe zi, mai exact...). Emisiuni, ca de obicei, cele de pe Discovery, Travel&Living de fapt: Jon&Kate+8, Chirurgia Obezitatii, etc. A reinceput Trasnitii. A inceput si ultimul sezon din Lost, am auzit. Chiar nu-mi vine in cap nici un film pe care l-am vazut.


2. Ce lucruri distractive am facut cu familia si/sau prietenii?

Absolut niciunul, nu cred ca are rost sa mai detaliez. Cand stai numai in casa e foarte simplu sa nu faci nimic asa de extraordinar.


3. Ce cadouri am facut si/sau primit?

Am facut un singur cadouas, pentru Liviu, un fel de tablou de Valentine's Day (pe care nici nu l-am postat pe blog, tocmai mi-am amintit...)


4. Ce cumparaturi speciale sau neobisnuite am facut?

Nici una... Chiar, oare CE am facut luna asta?...


5. Ce imbolnaviri sau probleme de sanatate am avut?

Aceleasi ca de obicei. Din cand in cand am mai luat antibiotice, ca poate le-a uitat organismul meu si mai reactioneaza un pic...Da, atata timp cat nu ies afara si nu se apropie aerul normal de rece de mine, in rest ar putea fi chiar mai bine...


6. Care sunt realizarile mele luna asta?

Si mai putine ca luna trecuta. Am scris doua articole despre scrapbooking pentru ActivitatiCopii si am ajutat la organizarea unui concurs de scrapbooking. Pe langa asta, am facut foarte multe calendare si felicitari de 8 martie pentru copii. Si cam asta e tot.


7. Care sunt dezamagirile mele luna asta?

Ca nu ma simt chiar mai bine, ca site-ul meu inca nu e gata, ca n-am facut nici o poza de iarna iarna asta, de fapt ca nu fac nici o poza in general, se pare ca am renuntat la Project 365 complet, dar titlul blogului il pastrez totusi, pentru ca e dragut. Dar chiar asa: o fotografie in fiecare zi? destul de greu. Ramane titlul sub forma de metafora, cred ca e mai bine fara toata presiunea totusi.


8. Ce feluri noi de mancare am incercat/descoperit si ne-au placut luna asta?

Musaca. Budinca de branza (am facut asta deja de doua ori si e tare bun).


8. Altceva important de tinut minte?

Luna asta a fost primul 2 februarie fara bunicu. Luna asta pe 22 a fost un an de cand a murit bunicu. Luna februarie ramane, intr-un fel sau altul, mereu a lui.

2 comments:

catalina stanescu spunea...

adriana, blogul tau a fost din nou premiat, aici recomandarea - atelierulelenei.blogspot.com, felicitari!

Adelina spunea...

Nici eu n-am făcut mare lucru în februarie. :(

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails