8 Martie

luni, martie 08, 2010 Posted by Adriana

4415598350_c39ff952ab_o


Cum azi a fost si un pic de soare (chiar daca a nins ca in povesti pe aici, si ca inainte de Craciun de fapt...), am facut cateva fotografii la felicitarea si cadouasul despre care scriam ieri. Asta e asadar felicitarea pentru bunica, destul de simpla, dar frumusica, ei i-a placut:



Iar asta e cadouasul pentru mama, vasul in care sta floarea-suport-de-poze (in care am pus mesajul) l-am vopsit eu, apoi am incercat tehnica servetelului pentru a-l decora si asta e iesit. Nu e perfect deloc, dar e chiar prima incercare de acest fel. Oricum, mie imi place cum am combinat vasul, floarea , fluturasul si a iesit ceva de sine statator, e un fel de felicitare intr-o forma mai inedita.




Mai multe imagini si detalii:



Pana la urma am terminat si felicitarile de 8 Martie pe care le-am facut pentru Emi (adica el sa le dea la colege), asa au iesit:



El a si terminat de le scris cate o urare in interior, la inceput i s-au parut multe, 8, dar i-am explicat ca e foarte frumos sa scrie cate ceva pentru fiecare, are sa conteze mult peste ani si ani sa citeasca urari de la colegi, cred eu... Si el a primit multe martisoare si chiar doua felicitari de Valentine's Day (scrise chiar foarte frumos, am ramas impresionata). Asa incat era randul lui cu siguranta. Pe langa felicitari are si cate un pachetel cu bomboane sa le dea maine la scoala la fetite, sper sa le placa (tot eu le-am cumparat).

Si, cum a scris Emi in felicitarea lui pentru bunica: O primavara fericita ,va doresc, si un an BUCUROS!

PS: Felicitari de 8 Martie ca aceasta pot fi acum comandate de pe site-ul meu: Clipe Frumoase

5 comments:

Geanina Lisandru spunea...

Ascunde-n sufletul gingaş un univers plin de comori,
Din ochii mari poţi să culegi priviri prinse-n buchet de flori,
Cu multă linişte şi calm pe buze grafiaz-un zâmbet,
Iar glasul său armonizează blând vibraţiile unui cântec.
La tâmplele fierbinţi ea poartă doar amintiri din flori de gânduri,
Cu mâna fragedă le-aşează într-un album cu foi prinse în riduri,
La gâtul diafan cristalele de rouă stau prinse-n colier,
Pe umerii rotunzi timpul aşterne poveste de iubire şi mister.
Îmbracă astăzi rochie din verde crud de iarbă,
Privire de bărbat puţin iscoditoare trece şi se întreabă,
Cine-i această lume discretă , virtute-ncântătoare?
Este FEMEIA,MAMA, IUBITA ce azi e-n sărbătoare.
Gânduri sublime îţi trimit pictate-n fluturi diafani,
Să fii iubită, să-nfloreşti şi un suav, LA MULŢI ANI!

Movi - 4Suceava spunea...

De 8 martie iti uram o primavara frumoasa, cu soare, fericire si toata dragostea noastra prinsa intr-un frumos buchet de ghiocei ce vestesc venirea unei noi primaveri! ;)

Alexandra spunea...

LA MULTI ANI si tie, Adriana! Chiar astazi am redescoperit noul tau blog!
Esti mai frumoasa, si mai talentata decat te stiam:-) Ai lucrat pagini noi minunate, iar blogul tau are un aer tineresc atat de proaspat! Bravo!
Iti doresc multa sanatate!
Sunt cu ochii pe tine!
Sanda

Adriana spunea...

Alexandra, multumesc tare mult pentru comentariul dragut si pentru ca "m-ai gasit" :) Imediat ma duc sa vizitez si eu blogul tau :) Chiar ma gandeam in perioada asta la martiosorul cel de demult pe care l-am primit de la tine, mereu imi amintesc cu drag de el :)

very-scrap spunea...

La multi ani Adriana, o primavara superba-ti doresc ;

ps: aveam impresia ca ti-am scris ieri urarea, insa nu vad mesajul deloc :(

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails