Cutiuta cu amintiri

miercuri, martie 31, 2010 Posted by Adriana


Da... cateodata (cel mai adesea) imi place foarte mult sa citesc bloguri, sa "rasfoiesc" galerii si sa gasesc inspiratie in cate o idee draguta, pe care a avut-o altcineva inainte. Altadata insa gasesc inspiratie in lucrurile cele mai banale si imi vin niste idei care (cred eu) imi sunt foarte proprii si in cele din urma obtin niste rezultate care ma uimesc si pe mine (extraordinar de modesta sunt la ora asta, dar chiar imi place ce am facut azi :) ). Pacat ca n-am mai avut lumina naturala pentru poze pana am terminat...

Ieri eram cu Liviu la cumparaturi si vede el o cutie cu niste burghie (cred...). Nu era sigur ca are nevoie foarte tare de burghiele alea, dar cand am vazut si eu cutia m-am lamurit pe loc ca sigur avem nevoie de ea, eu de cutie, el de burghie... Asa arata cutia la inceput:

Intai nu eram foarte sigura ce as putea face cu ea, mi-a placut si atat, apoi mi-am dat seama, invartind-o pe toate partile, ca parca seamana cu o cutie cu amintiri... Si imediat mi-am dat seama ce as putea face cu ea! Si asa mi-e dor de mare, si de vara si de vacanta... Ultimele doua veri am fost in Italia la sora mea (care sta intr-o statiune la Marea Adriatica) si nici macar n-am prea facut mare lucru cu pozele (miile de poze mai exact) de acolo. Am inceput mai demult un album, pe care l-am lasat balta pentru alte proiecte si cam atat a ramas. Si oricat imi place mie ca scrapbookingul e o metoda perfecta de a realiza decoratiuni de toate felurile (cam asta am facut in ultima vreme), scrapbookingul e de fapt despre amintiri, despre pastrarea clipelor frumose. Si unde ar putea fi pastrate clipele frumoase decat intr-o cutie micuta de lemn? :) Si uite asa s-a nascut cutiuta asta cu amintiri, cu o tema foarte "marinareasca" asa, alb si albastru, o schema de culori super!

Fata:


Spatele:



Interiorul:



Intai m-am enevat ca nu puteam scoate din cutie suportul pe care fusesera initial burghiele, apoi mi-am dat seama ca l-as putea folosi in beneficiul meu, asa ca l-am vopsit si pe el alb, am lipit niste valuri pe el, peste valuri o barcuta si niste pestisori, iar pe partea cealalta a suportului o poza decupata cu mine si Liviu. Cand se ridica suportul se creeaza asa un efect de "straturi", parca imita valurile, ceea ce e dragut. In spatele la toata treaba asta e lipita inca o poza cu noi doi in apa, am uitat sa fotografiez si partea aia a cutiei si acum e foarte tarziu ca sa scot iar trepiedul si restul si sa mai fac poze. Maine de acum. Plus ca din cauza cutiutei asteia , pe care n-am mai avut rabdare s-o fac alta data, n-am mai realizat proiectul pe care il aveam in cap pesntru concursul de designeri de pe Scraper in Romania, asa incat il inscriu pe acesta (pe ultima suta de metri, evident... la cat de ocupata am fost cu cadoul de primavara...).

Mie chiar imi place mult, mult cutiuta asta, si lui Liviu ii place, acum mai ramane doar sa vina vara si sa facem poze noi de genul celor din cutia de burghie :)

Credite: kituri de scrapbooking digital realizate de : Lily Design, Lorie Davison, Jofia Devoe si Natali Design.

12 comments:

catalina stanescu spunea...

adriana, este geniala!

Aniela spunea...

Adriana, este SUPERBA!!!
Toate s-au legat de minune, cum a vrut L burghiurile, cum nu a iesit suportul acela din cutie...cum ai folosit totul in favoarea rezultatului...inspirata "pana in panzele albe", sa ma tin in ton cu tematica cutiei.
Felicitari de mii de ori! Si de ce ma rog zici ca nu ai talent la lucru manual?

Irina spunea...

vai, e teribila!asa de frumoasa!

Adriana spunea...

Mersi, Elena, Aniela si Irina, sunteti tare dragute! :)

Aniela, ziceam ca nu am talent la lucru manual pentru ca nu am rabdare sa fac anumite lucruri, sa decupez, sa masor, etc. Dar cand imi vine o idee si mi se pare mie ca ar iesi bine, nu am atunci rabdare pana nu o pun in practica, sa vad cat mai repede rezultatul :) Dar nu imi place sa fac acelasi lucru de mai multe ori (de exemplu cum decupeaza mama 30 de iepurasi sa le dea la copii sa faca felicitari de Paste). Tot ce fac trebuie sa fie unic si atunci e ok :)

Adriana spunea...

Vai, Aniela, acum am vazut in mesajul tau... Pluralul de la burghiu e burghiuri?! Habar n-aveam, desi imi suna mie cam ciudat ce scriam azi noapte...modific imediat :)

Aniela spunea...

Adriana, nu te lua dupa mine, probabil am gresit eu...nu mai zic ce ora era la mine cand am scris mesajul...nu e vreun dictionar online...stai ca am cautat...BURGHÍU, burghie, s.n. - asa ca eu sorry, dar merci ca ai scris comentariu, ca asa mai invat si eu limba.Te pup

Adriana spunea...

Hi, hi, deci era corect burghie... ce chestie :) Bine ca m-am dus intai sa mananc si cand am venit sa corectez n-a mai fost cazul :) Mersi Aniela ca ai cautat in dictionar pentru noi, asa am invatat un cuvant nou :)

Adelina spunea...

:))) Nici eu nu ştiam care-i pluralul. Tot la burghie m-am gândit iniţial, dar n-am fost sigură.
Cutia e superbă! :) Ce fain că ştii să faci asemenea lucruri drăguţe. Ai putea să le vinzi, nu te-ai gândit la asta?

Adriana spunea...

Mersi Adelina! Ma bucur ca-ti place :) M-am gandit cred si la vandut, dar nu cred ca as avea rabdare sa fac asa ceva pentru altcineva :) ... in plus, inca mi se pare ca fac multe lucruri mai putin decat perfect, adica pentru mine o ok daca lipitura nu e perfecta sau daca am taiat ceva un pic stramb, dar sa stiu ca lucrul respectiv trebuie sa ajunga la altcineva... sunt destul de perfectionista :)

De ce nu-ti mai pot vedea blogul? :( Are sa-mi lipseasca...

Laura.K spunea...

Super faina cutiuta. Tare ingenios ai mai aranjat-o.
Oooooooooo, Rimini, superb. Mi-e dor de Italia.

Adelina spunea...

Poţi să-l vezi. Am făcut puţină curăţenie prin însemnări...

BohemianSin spunea...

Superbe lucrarile tale!am ramas fara cuvinte vazand ce pot face doua maini dibace!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails