mozaic ROZ

duminică, ianuarie 10, 2010 Posted by Adriana


PINK mosaic, originally uploaded by katiescrapbooklady.

Incercam sa-mi pun la punct contul meu Flickr si in timpul asta mai citeam si niste bloguri cu linkuri catre Flickr si uite astfel am gasit colajul asta... E asa de dragut... In primul rand imi place cum fotografiile nu sunt de fapt decat niste ... bucati de fotografii, probabil asa au fost compuse sau poate din cauza colajului si a formei unice, dar ideea e ca arata tare bine asa. In al doilea rand...se pare ca imi place rozul, totusi. Nu-mi plac fetitele imbracate exclusiv in roz, sau camerele cu peretii si mobila toata roz, in fine, excese de astea, dar lucrusoarele roz...sunt super dragute.
Iar ideea asta de colaj, nu stiu, parca te inspira sa te uiti la asa ceva, nu? Am facut de curand ceva asemanator pentru bucataria mea, tot respecand o schema de culori (galben, alb, portocaliu, turcoaz) cu imagini reprezentand portocale, borcanase, fructe diverse, oua, prajiturele, cupcakes... Am inramat tabloul si l-am agatat in singurul loc gol din camera si poate ar trebui sa-i fac si o fotografie zilele astea! (ca si asa ma cam gandesc in fiecare zi ce as mai putea poza, ce mi-ar place sa-mi amintesc peste 10 ani, ce detalii de zi cu zi as mai putea captura...)

1 comments:

adra_bell spunea...

este foarte dragut, mi-ai dat o idee:)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails