25 de ani

sâmbătă, ianuarie 23, 2010 Posted by Adriana




Ieri a fost 22 ianuarie, a fost ziua mea. Ce bine suna 22 ianuarie intotdeuna... mai ales cand eram mica. Era o zi pozitionata perfect in an. Se terminau sarbatorile, se terminau cu totul, aveam timp sa ma joc cu toate lucrurile primite de Craciun, inca era iarna, de obicei o iarna grea ,asa ca acum, mergeam la scoala, vacanta se terminase... si venea ziua mea... Se pare ca singurele lucruri care imi raman mie de la zilele de nastere nu sunt cadourile de atunci (desi de fiecare data dragute, bineinteles, uneori chiar cadouri cu importanta si in prezent, cum ar fi inelul de la 14 ani, pe care il am si acum pe deget), dar, sa revin, cel mai tare raman amintirile, fotografiile si felicitarile. Pentru ca imi place sa pastrez felicitarile. Le am pana si pe cele de cand aveam 4-5 ani. Si asa am destul de multe felicitari scrise de bunicu...Ar fi scris una si anul acesta, cu siguranta, pentru ca si lui ii placeau felicitarile, ii placea sa ramana ceva scris (sau fotografiat), se aseza la masa, lua un pix negru, si scria apasat tot ce si-ar fi dorit sa imi ureze, si uite asa cuvintele alea nu s-au pierdut, si nici n-au sa se piarda vreodata, vor ramane mereu scrise. Probabil ar fi bine sa scanez fiecare felicitare, deocamdata sunt intr-o cutie, toate la un loc...




De ceva timp fotografiile mele sunt destul de bine organizate, pe ani, luni, zile ,evenimente, tocmai pentru a le gasi imediat cand caut ceva anume. Ma duc sa caut poze cu mine si bunicu de la ziua mea, pana anul trecut. Pentru ca anul asta lipseste din poza de grup. Deja e un an de cand lipseste din pozele de grup. Dar asta nu e important, sunt importante toate acele poze care exista, din atatia ani care au trecut...Problema e ca majoritatea pozelor nu sunt in format digital, sunt facute cu vechiul aparat de fotografiat Kodak cu film al lui bunicu...si astea trebuie scanate...

Si cautand dupa poze am gasit si o pagina de scrapbook pe care am facut-o anul trecut de ziua mea. Imi place ca am scris si cateva cuvinte pe ea : "Una dintre cele mai, cele mai frumoase amintiri de cand eram mica (si apoi tot mai mare) e aceasta sarbatorire cu o seara inainte de ziua cuiva. Tort, dorinta, cadouri, sampanie, atentie, iubire ... si cea mai perfecta familie din lume!" Totul a ramas la fel... doar ca sunt sigura ca bunicu imi zambeste acum din cer...si e la fel de bine, pentru ca eu oricum n-o sa uit niciodata zambetul lui.


ziua mea2009

(Credite: Lorie Davison)

6 comments:

Adelina spunea...

La mulţi, mulţi ani! :) Să fii fericită şi sănătoasă!

2NA spunea...

La multi ani!!!sa fii sanatoasa si bucuroasa tot anul.

GERMINA spunea...

Eeee! La multi ani fata frumoasa! Sa fi sanatoasa si norocoasa!
Scuze ca-ti urez cu intarziere... Dar in fiecare zi ar trebui sa fie ziua ta, nu-i asa?

Loredana spunea...

la multi ani! esti atat de frumoasa! si de tanara!
sa te bucuri de sanatate, de prieteni buni si de o viata frumoasa!

MihaelaB spunea...

La multi ani! Sa fii in continuare la fel de vesela si fericita alaturi de familia ta minunata! :)

Adriana spunea...

Va multumesc mult pentru urarile atat de frumoase!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails