Iarna pentru mine

luni, ianuarie 25, 2010 Posted by Adriana

Cred ca am mai scris de cateva ori pe aici despre faptul ca stau mai mult prin casa iarna asta, si ca o consecinta, astept foarte tare primavara. Dar mie iarna mi-a placut mereu...atunci cand n-aveam nici un motiv sa bag in seama frigul, deci si frigul ma ignora pe mine, si era totul bine si frumos :)

N-am apucat sa fac nici o poza cu zapada anul asta, nici o poza cu brazi verzi acoperiti de alb si scipocind sub soarele inghetat, nici o poza cu plapumile groase de nea din padure... Dar cum probabil sunt mii de oameni care fotografiaza lucrurile astea in prezent, ma duc pe flickr sa gasesc niste fotografii care sa-mi ilustreze gandurile.

Asadar, pentru mine iarna inseamna:


Intinderi de zapada


intinderi de zapada

Manusi


manusi

Zapada pe ramurele:


zapada pe ramurele

Ciocolata calda


ciocolata calda
(fotografiile au link spre Flick pentru credite)

...si mult mai multe lucruri (oameni de zapada, hainute si paturi calduroase, fumul care iese pe hornul casei, turturi, prajiturele, pisici dormind la gura sobei, lemnele pentru foc, amintiri frumoase de la sarbatori si de la zilele mele de nastere...), dar n-am timp sa mai caut acum imagini semnificative).

Asa incat va intreb si pe voi, ce inseamna iarna pentru voi? Poate aveti chef sa postati azi pe blog o fotografie de iarna, fie facuta de voi de curand, fie (daca stati mai mult prin casa ca mine) gasita de pe net. Important e sa fie ceva semnificativ pentru iarna voastra. Chiar as fi curioasa sa vad niste poze de iarna de prin toate colturile tarii, asa incat am sa transform asta in leapsa, poate s-o ia absolut cine vrea, dar am sa numesc si eu cateva persoane, poate s-a gasi cineva interesat sa se gandeasca un picut si la frumusetea iernii, nu numai la faptul ca e frig si greu (si cod portocaliu pe la mine). Asadar Laura Adamache, Germina, Laura ,ce inseamna iarna pentru voi?

4 comments:

Unknown spunea...

Mama, ce poze faine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Preluat leapsa.:))

2NA spunea...

Ce frumoase cesti ai gasit!
preluat si eu leapsa:)

Mariana spunea...

Bine te-am gasit Adriana!!!

Un blog tare dragalas,revin sa-l vizitez!
Esti o draguta si felicitari pentru el!

Pe miine Adriana!

Adriana spunea...

Doina, ma bucur mult ca ti-a placut leapsa atat de tare incat s-o preiei, ma duc acum pe blog la tine sa vad ce-ai scris :) Da, cestile sunt super, imi place tare mult flickr, sunt poze minunate acolo, pana o sa ajung sa fac si eu fotografii asa de bune le admir pe ale altora :)

Mariana,multumesc pentru comentariu, ce dragut din partea ta ca-ti place blogul meu, te mai astept :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails