1 ianuarie

sâmbătă, ianuarie 02, 2010 Posted by Adriana



M-am gandit ca 1 ianuarie, sau in fine prima zi a anului (sau chiar a doua pana m-am apucat efectiv de scris, dar asta nu conteaza chiar acum) e o zi potrivita sa incerc iar un proiect pe care l-am inceput si anul trecut , dar din anumite motive l-am intrerupt : o fotografie pe zi.
Chiar n-am inteles niciodata chestiile astea cu un an mai bun, cu ce sperante aveti pentru noul an... clisee de astea, dar serios ca acum, la cat de rau a fost tot anul trecut, parca incep si eu sa sper un picut ca asta va fi ... altfel. Chiar nu o continuare a celui trecut ci chiar altfel ( in anumite privinte, bineinteles). Si chiar nu conteaza cum a fost prima zi sau chestii de astea. La urma urmei prima zi din anul trecut a fost SUPERBA, zapada alba, curata si sclipitoare, soare si buna dispozitie...si chiar nu a contat, cand lucrurile au inceput sa se schimbe din februarie... Anul acesta, prima zi a insemnat ceata, ploaie marunta, frig patrunzator, cer atat de cenusiu incat parca au inceput sa dispara toate culorile din jur...si vizita la bunicu, la mormant. Anul trecut ne plimbam impreuna prin zapada aia alba si faceam poze, asa cum i-a placut mereu, anul acesta nu putem face mai mult decat sa mergem sa aprindem o lumanare intr-un aer umed de inceput de an... Si sa ne gandim la el mereu, mereu... Si totusi eu simt ca asta are sa fie un an mai bun, mai altfel.
Asta e Emi, iesit putin afara incercand sa se joace cu elicopterul primit de ziua lui de la noi. Ideea e ca in pozele astea se vede foarte bine cam ce atmosfera a fost azi.




Spre seara Emi a fost dragut si a vrut sa vina sa doarma cu mine in camera. Pana una alta s-a uitat la desene animate, timp in care i-am mai facut niste poze, am mai incercat niste setari, poate, poate as ajunge si eu sa fac fotografii mai bune, asa. Am incercat sa fac poze fara flash, de asta sunt chiar in halul asta...lumina de la mine din camera e cam ciudata, si asta a iesit...
Cam asta si ideea din spatele conceptului asta "o poza pe zi", sa trebuiasca sa iti amintesti sa pozezi ceva, ceva semnificativ de preferinta, sa incepi sa faci poze tot mai bune, sa incerci tehnici noi, si evident, sa ramai la sfarsitul anului/perioadei cu o multime de amintiri pastrate, momente capturate, bucatica de viata documentata. Evident ca anul trecut am urmarit o multime de persoane care a facut asta, chiar daca eu n-am putut , si a fost dragut. Acum incerc iar, poate, poate...
Alte poze cu Emi, pregatindu-si cereale la miezul noptii :) Mancarea pregatita de sarbatori nici nu se compara cu cerealele cu lapte pentru el :)
Maine probabil o sa am timp sa prelucrez niste poze facute zilele astea, de Craciun, de Anul Nou si sa le postez, pe langa fotografia oficiala de pe 2 ianuarie , bineinteles.

2 comments:

Unknown spunea...

Cioc, cioc, bucurosi de oaspeti? Bun venit in lumea blogosferei. E posibil sa capeti dependenta dar nu e nimic periculos.:)))))))))

Irina spunea...

Buna, Adriana!

ma bucur ca ai preluat leapsa si iti multumesc de vizita pe blog :P.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails