Am primit un premiu :)

luni, ianuarie 11, 2010 Posted by Adriana


Am primit un premiu, "insorit si plin de culoare" , cum a scris Laura, cea care mi l-a dat. E clar ca ma bucur mult, e primul meu premiu si mai e si foarte vesel pe deasupra,ca si cum ar fi menit sa insenineze o zi gri si mohorata (inca o zi gri si mohorata... oare cand se termina?).

Presupun ca ar trebui sa dau premiul mai departe, asa incat am sa aleg trei persoane dragute, ale caror bloguri le citesc pe fiecare data cand posteaza ceva nou si mai citesc si cand nu posteaza, ca sa recuperez ca nu m-am apucat de citit decat anul asta :) Deci, pentru Germina, Irina si Laura Adamache , sper sa va insenineze si voua ziua premiul asta dragut! Si multumesc tare mult Laura!

2 comments:

LauraAdamache spunea...

Draga Adriana felicitari pentru minunatul tau blog pe care l-am descoperit astazi cu mare bucurie. Iti doresc mult succes pentru ca esti foarte talentata. Multumesc muuult pentru premiul minunat!! O zi buna iti doresc si mult mult succes. Cu siguranta am sa mai vin sa te vizitez!!

Adriana spunea...

Laura, asta cred ca e cel mai dragut comentariu pe care l-am primit pe blog pana acum :)Ma bucur ca iti place aici la mine,te mai astept :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails