Februarie

joi, februarie 09, 2012 Posted by Adriana

 Credite : Thaty Borges Designs - Love U Beyond..
Pentru calendare personalizate, vizitati Clipe Frumoase

 Suntem in februarie deja, a doua luna a anului, a primului an intreg pe care il voi petrece cu Ema Irina... Mai multe despre cum vad eu luna asta, luna roz-rosu a lui bunicu, am scris anul trecut aici. Si cum n-am mai terminat proiectul inceput atunci cu lunile (din motiv de doua liniute rosii care mi-au schimbat total prioritatile si mi-au umplut pentru mult timp zilele de stari de rau :) ), sper sa reusesc acum, anul acesta :)

3 comments:

catalina stanescu spunea...

e superb!

pot sa te copiez?:)

il poti inscrie la provocarea digi de pe very, un calendar pe fiecare luna!

Adriana spunea...

sigur ca poti sa-l copiezi daca iti place :) pentru provocare, am sa fac unul si pentru ianuarie, si revin :)

Anonim spunea...

Am ajuns aici cautand scrapbooking si am dat de o familie frumoasa, Ema e adorabila, sa va traiasca! Zilele astea o sa ma apuc de scrapbooking, am si comandat materialele necesare de la Opitec, mai ales dupa ce am vazut modele faine la tine, imi plac enorm toate. Felicitari pentru familia frumoasa si pentru harul cu care creezi lucruri frumoase. :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails