3 luni cu al meu bebe

miercuri, februarie 08, 2012 Posted by Adriana

Da, au trecut 3 luni (si un pic deja) de cand s-a nascut iubita mea. Sau prajiturica mea. Sau capsunica mea. Sau gandacelul meu. Sau oricum ai vrea sa-i spui, pentru ca ea seamana cu tot ce e frumos si dragalas pe lume, ea e tot ce e mai frumos si mai dragalas pe lume pentru mine :) Zambeste foarte mult in ultima vreme, si vorbeste pe limba ei si se bucura sa se auda si e incantata daca te apuci sa conversezi cu ea :) Asta e ocupatia ei principala acum, "vorbitul". Inca nu ia singura jucarii sa le bage in gurita, inca nu sta mult pe burtica, dar cel mai bine se pricepe la vorbit. Chiuie cand il vede pe leutul Georgica pe salteluta de joaca, se lumineaza toata cand e pusa pe masuta de infasat -locul ei preferat-si incepe sa gangureasca, tine adevarate monologuri in bucatarie, cand fiecare isi vede de treaba si ea sta in carut, ba chiar vorbeste si incetisor, parca numai pentru ea, ca un fel de alint :) Jocul ei preferat e tupa-tupa, tupa-tup, un joc cu manutele inventat pe cand inca era matusa Iu acasa :) Rade cu hohote acum cand jucam :) E o dulceata :)

S-a schimbat foarte mult de cand s-a nascut. Intr-adevar,  bebelusii cresc incredibil de repede si tocmai de aceea am de gand sa incerc sa capturez evolutia aceasta cat mai bine. Ii fac zilnic fotografii si filmulete evident, incerc sa scriu cat mai des despre ea intr-un jurnal (pentru ca sa folosesc ceea ce scriu in albumul ei), dar cel mai incantata sunt de seria de fotografii lunare, in care incerc pe cat posibil sa o surprind asa cum e ea la varsta asta micuta, si pe care le voi folosi tot pentru a face pagini de scrapbooking digital pentru albumul ei de bebelus. Pagini care vor cuprinde pozele lunare si informatii despre ea din acea luna. Am sa revin cu postarea lor cand reusesc sa le termin :)

Deocamdata, daca vreti sa vedeti cum a crescut scumpetea mea, urmeaza o serie de fotografii. Mie cel mai mult mi se pare ca s-a schimbat de la unu la doua luni, era asa de "nou-nascut" si s-a transformat in bebelus :)

Nou-nascutul meu fetita cu rochita maro ca toamna care era si cu primii ciorapei (larguti) cumparati de taticu :)




Craciunita mea :)




Prajiturica mea :)







De asemenea, am inceput sa ii fac in fiecare luna si cate o fotografie alaturi de un obiect mare (in cazul acesta un iepuroi de plus care ii apartine lui unchiul Emi), pentru a o putea compara in fiecare luna cu acelasi lucru si a observa cum a crescut. Pana acum am 3 fotografii cu iepuroiul, evident :)



Abia astept sedinta foto de la 4 luni, pentru care am deja idei multe :) Atata doar, cu fiecare serie de fotografii din astea, vor ramane in urma zilele de bebelus si vor incepe incet-incet cele de toddler (cum se traduce oare?). Repede, repede cresc copiii...

7 comments:

Adelina spunea...

Tiii, ce a crescut! :) E tare frumoasă! Ai dreptate, cresc cu viteza luminii. Al nostru face imediat 2 luni şi deja nu mai seamănă cu Ioan din poza de la profilul blogului (aici avea 1 lună) :). A şi eu îi mai zic gândăcel. :)

Să vă bucuraţi de "prăjiturică"!

Loredana spunea...

E superba superba superba!
Ma bucur din tot sufletul pentru voi!

Anonim spunea...

Este frumoasa foc! Stau mereu si astept sa mai vad poze cu ea ca tare-i dulcica. Copilas se traduce... cred. pupici!
Catrinel

Anonim spunea...

vai de mine ce frumos a crescut, ce scumpa e!

am spus eu candva ca seamana un pic cu cata, asa e, la obrajori si la gropita aceea de veverita de deasupra buzei:)

astept cu nerabdare albumul vostru, eu nu am reusit sa scot asa fotografii speciale, dar ata ete!

elena

Unknown spunea...

La multi aniiiii!!!!!!!!!!! Ce scumpete!

extensii microring spunea...

foarte foarte dragalas...

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails