Sus in deal e-o casa...

luni, februarie 14, 2011 Posted by Adriana

sept_2010

Astazi am fost "la munte", adica in ultima localitate inainte de granita cu Ucraina, o zona foarte deluroasa, cu brazi si paraie repezi si in care timpul curge cu o viteza mult mai normala decat aici la noi... Liviu are de facut ceva prin zona aia si am fost s-o cercetam, de doua ori pana acum, pentru ca nu o cunosteam asa de bine. Si cum are nevoie de un loc inalt si bine pozitionat in care sa instaleze ceva, s-a luat dupa luminile aprinse si a ajuns pe un varf de deal, acasa la un batranel. Eu deja eram in masina la faza asta, pentru ca afara e geeer. Si s-a intors de la batranel fermecat: sta exact deasupra satului, are o priveliste deasupra intregii vai si o curte frumoasa, cu meri si fan (acum nu stiu ce o fi vazut el in miezul iernii si pe intuneric, cu siguranta nu fan, dar cred ca si-a imaginat cum ar arata curtea batranelului primavara sau toamna...). Nu are televizor, nici prea multe in casa, are un radio la care asculta probabil in fiecare seara. Sotia lui a murit acum 4 ani, iar cei 3 copiii sunt prin alte tari. Iar el sta singur in varful unui deal. Pana sa plecam din zona, pana la 8, s-a stins lumina la el. Probabil se culcase, si se va trezi devreme, cu aceiasi brazi ca vecini si cu aceleasi ocupatii simple. Acum Liviu a ramas cu impresia ca e minunat acolo la batranel si chiar sper sa ne intoarcem primavara - vara, cand totul va fi plin de floricele si albinute. Acum nu pot sa imi scot din minte imaginea unui batranel cu un radio intr-o casuta mica in varf de deal si cu patru meri in curte...

3 comments:

Laurita mommy, wife, woman :) spunea...

Adriana apropo de premiul "natural" primit de la tine :) pe care l-am onorat cu placere si poate ai si citit :)...ai o leapsa 2 in 1 la mine pe blog :) m-as bucura sa iei parte si tu la ea

Adriana spunea...

Laura, verific imediat :)

Loredana spunea...

ce frumoasa imagine, de cand am cititi-o si mie mi s-a intiparit in minte.

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails