Calendarul meu pentru anul asta

miercuri, februarie 16, 2011 Posted by Adriana

Daca nu v-ati plictisit deja sa cititi despre calendare la mine pe blog, am de gand sa va arat si calendarul pe care l-am facut special pentru mine, sa stea pe televizor si sa am si eu ce schimba in fiecare luna :) Dupa ce am facut calendarele cu flori, mi-a placut cat de simple si "curate" au iesit, dar parca as fi vrut si niste fotografii pe acolo si asa mi-a venit ideea sa combin in acelasi design fotografii cu flori sau peisaje cu fotografii cu noi de anul trecut. Tare imi place cum a iesit! Aproape ca abia astept sa treaca luna sa schimb imaginea, numai ca de fapt nu astept deloc sa treaca timpul, prea trece repede, serios asa!

Calendarul meu:

ian-sh


feb-sh


mar-sh


aprilie-sh


mai-sh


iuniei-sh


iulie-sh


august-sh


sep-sh


oct-sh


nov-sh


dec-sh



Si aici sta el, fotografia e din ianuarie:

calendar-550


Intre timp am apucat sa atasez si calendarul mic cu flori de frigider, cu banda magnetica, asa cum scriam aici. Nu l-am pus pe usa frigiderului, ci pe o laterala, in primul rand pentru ca nu-mi plac frigiderele incarcate si s-ar fi miscat probabil de cate ori deschideam usa, apoi pentru ca acolo unde l-am pus, spre coltar, e chiar foarte util. Eu am calculatorul in bucatarie (da, stiu, ciudat) si chiar arata bine si cu un calendar acolo :)

calendar_frigider


calendar_frig2

4 comments:

KaBea spunea...

Pozele cu septembrie si octombrie sunt super faine.Imi plac si celelalte,dar astea in mod deosebit.Succes la concurs,mi-a placut ce ai facut.

Adriana spunea...

Mersi Bea, succes si tie :)

shaman spunea...

Imi place mult ideea. Poate o sa incerc si eu. :)

Adriana spunea...

shaman, ma bucur ca te-am inspirat :)

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails