Despre scrapbooking

sâmbătă, februarie 20, 2010 Posted by Adriana


Am scris doua articole despre scrapbooking (digital, in general, dar nu numaidecat) si Aniela de la Activitati Copii le-a publicat pe site. M-am gandit sa scriu despre asta aici poate ajunge cineva pe blogul meu cautand "scrapbooking" si vrea sa stie mai multe, articolele despre care vorbesc sunt foarte potrivite, am incercat sa le scriu cat mai pentru incepatori, si au sa urmeze si altele.


Mi-ar place foarte mult sa inceapa cat mai multa lume sa iubeasca scrapbookingul, e o ocupatie taaare placuta si utila, e mai mult decat un hobby, e o modalitate de creatie, de exprimare, de pastrare de amintiri, de relaxare, evident. Dar e si o treaba foarte serioasa. In spatele floricelelor si a panglicutelor sunt amintirile noastre, sunt vietile noastre pe care vrem sa le documentam. Ador sa ma uit la pagini facute acum 5 ani... pana la urma a trecut suficient timp incat sa uit unele detalii pe care le-am pastrat in pagini de scrapbook, si deci paginile respective isi dovedesc utilitatea :)

1 comments:

Anonim spunea...

Buna,
Daca te intereseaza sa participi la un concurs gasesti aici informatiile:
http://oanamada.wordpress.com/2011/01/21/concurs-de-hobby-si-lucru-manual-ce-parere-aveti/
http://oanamada.wordpress.com/2011/01/23/concurs-mergem-mai-departe/

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails