Locusor pentru bebe

marți, octombrie 25, 2011 Posted by Adriana

Dupa cum scriam acum cateva zile, am pregatit locusorul din camera unde va sta fetita, adica patutul si masuta de infasat. Nu prea e spatiu in camera in care stam acum, dar totusi mi se pare ca a iesit destul de aerisit asa, ca locul pregatit pentru ea inspira calm, organizare, liniste... In camera predominau culorile roz pal ( tapetul e asa, cuverturile de pe pat) si maro ( draperia), asa incat am continuat cu culorile astea si mi se par chiar foarte potrivite pentru o fetita, nici prea mult roz, nici prea putin :)

Mobila e toata ori alba, ori culoarea bradului, pe rafturile ei am pus jucarii neutre din lemn ( nu-mi plac deloc cele colorate din plus), o rama cu un fel de tablouas cu bufnite, inca o rama pregatita pentru fotografia ei si datele de la spital, albumul pentru primele fotografii si jurnalul de sarcina. Bannerul de deasupra patutului mi se pare ca completeaza foarte bine totul. Probabil va avea in curand un carusel la patut, dar deocamdata imi place asa simplu. Am incercat sa folosesc tot bufnite pe ici pe colo, si dovlecei de toamna :) Mai am ceva idei, dar acum e bine asa... Lenjeria de patut, tot cu roz si maro, trebuie sa vina si ea zilele astea, pana una alta are pregatit un cersafel pufos si o paturica alba... si sacuti de dormit, sper ca asta va folosi, ca e prea micuta pentru plapumioara :) In cusuletul de pe masuta de infasat stau primele jucarioare cumparate in sarcina asta, doi dinozauri draguti si molicei: Vanilica (cel galben) si Zmeurica (cel roz). Amandoi abia asteapta sa fie apucati de manute micute si scumpele :)









Radea azi sora mea de cat de activa am devenit in ultimele zile pe blog... adevarul e ca am asa o stare de agitatie, pur si simplu nu mai pot astepta, dar as vrea si sa pot prelungi cumva perioada asta in care sunt insarcinata, pentru ca a fost chiar foarte frumos... Mai e o zi, si eu fac curat prin sertare, reorganizez dulapuri, am terminat cu decoratul, cu comandatul lucrusoarelor pentru ea... Azi a venit si albumul pe care am de gand sa-l folosesc pentru primul ei anisor, facut de restored.ro:


 Mai e o zi...

8 comments:

@irina_sweet_home spunea...

totul arata minunat!nastere usoara, si sa fiti sanatoase, si tu, si Irinuca :) (ce-mi place numele ei :) ). Doamne ajuta!

Cristina spunea...

Superb cuibusorul Irinucai! Doamne, ajuta la nastere! Maicuta Domnului sa te ocroteasca!

MD liniuta C spunea...

Foarte frumos locusorul! Nastere usoara, draga mea :-*

iulia spunea...

hi hi hi!alta postare,chiar eram curioasa sa vad cum a iesit in camera.Arata armonios !Si body-urile prinse cu clame sunt teribile ,imi plac la nebunie(stii sunt in stilul hainutelor lui Mos Craciun puse la uscat di cabinet de la Biesiadovshi,daca ti le amintesti,tare simpatice mai erau si alea) Da, mai e o zi :)

Adriana spunea...

spre Irinuca inclinam si noi cu numele ei (ca are doua si trebuie sa ne hotaram cum ii spunem :) ) - Irina, normal ca-ti place - si sa nu crezi ca nu m-am gandit putin si la tine cand m-am hotarat la numele asta, imi place sa am exemple de persoane deosebite, care imi plac, care poarta acelasi nume :)

multumesc pentru urari tuturor, sunt teribil de emotionata!

iu, uite ca mi-ai dat o idee de cum sa decorez la iarna aici, cu hainute de Mos Craciun, marime pentru bebe :) asta daca nu incepe fetita sa le traga de pe sfoara pana atunci :) oricum, mi-a luat o vreme sa-mi dau seama la cabinetul cui te refereai, la cum i-ai scris numele :) Acum nu mai e nimic macar o zi intreaga...

iulia spunea...

da stiu arata ciudat numele :)dar cica asa se scrie corect:)chiar e o idee foarte simpatica ,gandeste-te doar cum suna " hainute Mos Craciun marimea bebe" ,super!Cu siguranta o sa traga toate sforile cu decoratii colorate si atragatoare,doar sa fie ea un pic mai marisoara sa ajunga :))

catalina stanescu spunea...

m-am emotionat tare!

esti asa organizata si ordonata si atenta la detalii si sensibila...!!

yo mi-am lasat aproape toate pe ultima suta de metri si m-a surprins cu trei saptamani inainte;

Domnul sa fie cu voi, nastere fara complicatii si muuulta liniste si dragoste in jurul tau!

Adriana spunea...

elena, multumesc tare mult pentru complimente si pentru urari... asa am niste emotii acum, abia astept sa vin inapoi acasa cu minunea mea mica...

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails