Despre inceputul de an si bradul lui bunicu

miercuri, ianuarie 05, 2011 Posted by Adriana

As putea spune ca n-am inceput anul asta tare bine... In ultima zi a celui trecut , dintr-un accident de gandire cred, am ridicat o plasa mult prea grea pentru cat poate spatele meu sa ridice... si de atunci ma doare, si de atunci stau mai mult in pat (in afara de ieri, cand am stat 10 ore in masina in drum spre doctor), si de atunci am senzatia ca am tot felul de idei care implica neaparat statul la calculator si deci intensificarea durerilor...

Dar, eu chiar sunt convinsa ca nu conteaza cum a inceput anul, ca nici intr-un caz n-are sa si continuie asa! Nu ma cred in superstitii de astea, nu de mult, dar nu mai cred. Asa incat, pana una alta, incerc sa fiu cat mai optimista si sa vad doar partile bune, atatea cate exista. De exemplu, ieri pe drum (drum prin munti) am gasit cele mai minunate peisaje de iarna! Pe care le-am si fotografiat, ador peisajele de iarna. Si ieri mi-au inghetat maine afara facand poze, de cand n-am mai fost afara pe o vreme de inghetat mainile, fara sa apara alte urmari... Deci , cum spuneam, vad partile bune. Cum ar fi si faptul ca am avut un Revelion (daca asa s-o numi ceea ce am avut) super simplu, dragut, odihnitor si special... Unul care a implicat mult stat in pat, cum am mai spus, dar unul in care am mancat doar noi doi la masuta noasta cu lumanari aprinse intre globuri, unul in care am scos capurile pe geamul de la mansarda si am vazut de acolo, de deasupra orasului, toate artificiile din jur, de la cele mai apropiate, pana la cele care erau asa de departe incat nu vedeam decat cerul luminat de ele, unul in care mi-am pus la miezul noptii cea mai speciala dorinta de pana acum.. Cam atat de linistita a fost noaptea dintre ani pentru noi, si sunt foarte, foarte multumita de lucrul asta :)


32-sh
33-sh


Nu stiu voi cum sunteti si cum faceti, dar noi pe aici nu prea strangem brazii si decorul de Craciun imediat dupa ce sunt gata sarbatorile. Uneori am lasat bradul meu si pana la ziua mea (acum nu spun cand e, cine stie stie :). Deci, mai sunt cateva zile cel putin de atmosfera frumoasa de iarna. Mai sunt cateva zile in care, prin usa camerei mele de acasa de la ai mei, noaptea vad luminitele din bradul lui bunicu de pe hol...din bradul pe care l-a impodobit la ultimul Craciun aici cu noi, si pe care l-am pastrat asa, evident... Mai cateva zile in care pisicuta noastra Dina doarme la lumina lor, in brate la ursul mare de plus de pe fotoliul din spatele bradului ( adevarul e ca s-a lipit de ursul ala din prima zi de cand a venit la noi). Cam despre asta e vorba:

24-sh


28-sh


31-sh


30-sh


29-sh


Si presupun ca mai sunt cateva zile in care la noi in curte seara cam asa arata:

25-sh 
27-sh

26-sh

Multe lucruri frumoase de care ne putem bucura :)

6 comments:

doralina spunea...

F.frumoasa camera si casuta ta!Imi spui si mie cum se numeste vopseaua de pe peretii din camera cu bradul?E superba si-mi place la nebunie!Arata ca o tencuiala,asta e?

Loredana spunea...

am primit felicitarea, e super draguta, nu ma asteptam sa fie asa frumoasa. daca-s ale mele mi se pare ca sunt minunate. dar tu esti o maestra. multumesc mult, sanatate multa iti doresc!
sa imi spui daca ma pot lauda cu ea, daca nu, inteleg, stiu ca sunt secrete profesionale care trebuie pastrate!

Adriana spunea...

doralina- sincer, n-am nici o idee cum se numeste vopseaua din camera aceea, stiu ca aveam vreo zece ani cand a fost vopsita (impreuna cu restul casei, numai ca asta e singura camera care n-a fost refacuta intre timp...), stiu doar ca stilul se numeste ceva de genul "in calciu", e un stil foarte vechi oricum, nu stiu daca se mai foloseste :) Chiar arata ca o tencuiala :)

loredana- ma bucur mult ca-ti place! da, sunt ale tale, dar sunt oricum tare frumusele! si mie mi se pare ca sunt minunate :) normal ca te poti lauda cu felicitarea, poti face ce vrei cu ea de fapt, nu e nici un secret pe aici :)

Emilia spunea...

Adriana, imi pare rau de spatele tau, stiu cum e ca si eu o patesc, sa te faci bine repede! Frumosi brazii tai, si cei de acasa si cei de afara! La multi ani, si dorinta de an nou sa ti se implineasca

very-scrap spunea...

Adriana, sanatate multa, cum iti spuneam imi pare rau sa aud asta... mare atentie pe vitor caci durerea asta paote reveni daca nu te protejezi, o stiu din proprie experienta, din pacate

cum am fost plecata nu am avut vreme sa intru pe aici ... vad numai lucruri frumoase, o atmosfera asa de dulce pe blogul tau, fotografii si amintiri superbe. te felicit si-ti multumesc: chiar mi-am clatit privirea cu tot ceea ce am vazut aici...

sunt super incantata ca obiectele pe care ti le-am trimis le tii la loc de cinste :)

multi ani plini de inspiratie ii doresc blogului tau, iar tie sa ti se-mplineasca dorintele.. cam banuiesc eu despre ce vorbesti :)

vicky

te pup cu drag

corina spunea...

Adriana casuta ta are un aer foarte primitor!!!Iti doresc sa te faci binesi....acum da-mi voie sa mai colind prin aceste superbe fotografii si culori.O zi buna iti doresc!!!!!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails