IPC: Calendarul de advent al lui Emi

vineri, decembrie 17, 2010 Posted by Adriana

Ieri v-am aratat calendarul meu de advent (azi e prima zi in care trebuie agatat un ornament-abia astept sa ajung acasa si sa insemn trecerea zilei), acum e randul pentru cel al lui Emi, care a inceput, cum e si normal, de pe 1. Nici al lui nu e cu bombonele sau ciocolata, si el e mare deja, dar ii place sa tot vada cum trec zilele in decembrie. Calendarul lui l-am facut pana pe 26, pentru ca atunci e ziua lui si mi s-a parut mai interesant asa, pentru ca oricum ziua lui e legata de Craciun mereu :) Cand ii cumparam cadouri lui Emi, numarul lor trebuie sa fie dublu, si pentru Craciun si pentru ziua lui :)

Si calendarul asta e simplut: o bucata de carton alb (pe care nu mai stiu de unde o am, dar e draguta, are chiar si margini rotunjite) pe care am prins cu pioneze de culoare rosie cate o imagine specifica sezonului (am cautat prin kiturile mele de scrapbooking digital imagini dragute si le-am printat).

adv_emi_4-sh


adv_emi_1-sh


Pentru fiecare zi care trece, este un omulet de zapada din lemn (pe care l-am cumparat) si care se muta de pe o pioneza pe alta :)In ziua in care am facut fotografiile era 5 decembrie, il asteptam pe Mos Nicolae :)

adv_emi_2-sh

Calendarul se agata simplu, pentru ca are o panglica rosie atasata, chiar daca nu se prea vede in fotografie din cauza luminii puternice. Sper ca va place :)

adv_emi_3-sh

idei_Craciun

2 comments:

Loredana spunea...

una mai frumoasa ca alta, sunt ideile pentru Craciun care apar aici la

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails