Craciun Fericit!

duminică, decembrie 26, 2010 Posted by Adriana

ornament_sh


La noi Mos Craciun a lasat o multime de cadouri sub bradul colorat, ba chiar si sub bradul lui bunicu din hol...

cadouri_sh


Iar noi le-am desfacut, ne-am bucurat de ele, am petrecut timp impreuna stand de vorba sau jucand jocuri (la care Emi s-a dovedit a fi cam prea norocos- de doua ori am jucat bingo, iar el a castigat de ambele dati premiul III, II si I...) si am sarbatorit ziua lui Emi in familie (astazi, pe 26 decembrie, implineste 12 ani, il mai asteapta o micuta petrecere, cu copii). Asadar, zile pline si frumoase.

noi_doi_si_ratonul_sh


noi_trei_sh


Sarbatori Fericite in continuare!

sub_brad_sh

4 comments:

irina spunea...

Craciun Fericit!

Irina

Beatrice spunea...

LA MULTI ANI si din partea noastra pentru fratiorul tau si sarbatori minunate in continuare.Te pupam cu drag.

Loredana spunea...

La multi ani norocosului fratior, carevare o asa surioara iubitoare!
petrecere frumoasa!

Adriana spunea...

Multumesc pentru urarile frumoase!

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails