Mesaj din 14 octombrie 2007

joi, octombrie 14, 2010 Posted by Adriana

Prin incursiunile mele cu scopul de a gasi fotografii de octombrie, am gasit ceva foarte pretios pentru mine, un mesaj (SMS) pe care bunicu mi l-a trimis exact acum 3 ani... Culmea e ca am dat peste el si anul trecut tot in perioada asta, si anul asta, chiar pe 14 octombrie. Simt ca povestea se va repeta si in anii care urmeaza... Anul trecut am facut si o pagina de scrapbooking digital despre asta , pentru ca mesajul sa aiba locul lui special, pentru totdeauna.

poezie de toamna_mic


Asta e mesajul:

"Dintr-un imaginar volum de versuri al
bardului de la Vicov, M Vicoveanul:
Valeleu vine iar iarna,
Se-nvolbura cerul in zare
Si pomii se-mbraca-n arama
S-a dus vara si toamna intreaga
Iar eu mangai si sarut soba mea draga
Afara zumzaie drujba,
Imi taie lemne de foc,
Iar eu zgibulit ma gandesc
La un gros, lung si mitos cojoc.
Visez la ziua in care
Cerul va fi iarasi senin,
Vor aparea cocorii in zare
Si primavara cu ei venind. "

Si asta e o bucata din ce am scris eu pe pagina de scrapbook (e prima data cand recitesc, dupa un an, si se pare ca m-am exprimat cam aiurea , dar ce e important e ca am scris ceea ce gandeam atunci):

A fost o vreme prin 2007-2008 cand bunicutu imi trimitea mereu mesaje pe telefon, mai ales noaptea cand nu putea sa doarma sau cand avea de transmis cate ceva. Unele din mesaje erau poezii cu adevarat, probabil statea minute in sir, daca nu mai mult pana compunea ceva cu sens si rima care sa exprime ce simte si pana chiar scria mesajul. Poezia asta din octombrie 2007 chiar se vrea a fi o poezie si reuseste sa captureze atat de multe lucruri pe care le-am asociat mereu cu bunicu: lemnele de foc toamna, placerea lui de a sta in caldura, dragostea pentru primavara si pasarele, vietuitoare de orice felul, firea lui ganditoare si glumeata.. Ma bucur enorm ca a trimis mesajele astea si astfel si-a facut un autoportret pentru totdeauna...

Si cum sa nu-ti placa sa faci scrapbooking (sau sa tii un jurnal) si apoi sa rasfoiesti paginile si sa se intample sa gasesti amintiri asa de pretioase?

0 comments:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails